Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:19:04 GMT

دام‌های 20 شهرستان خوزستان با تانکر آبرسانی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۵۶۸۲

دام‌های 20 شهرستان خوزستان با تانکر آبرسانی می‌شوند

معاون امور تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که 20 شهرستان از 27 شهرستان استان در بحث تامین آب مورد نیاز دام‌ها با مشکل مواجه هستند، گفت: با توجه به خشکسالی رخ داده در کشور و استان خوزستان، در این 20 شهرستان آب با تانکر به دام‌های این مناطق داده می‌شوند.

محمد مشکورزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بحث خشکسالی و بروز برخی از مشکلات برای دام‌ها در استان اظهار کرد: با توجه به خشکسالی رخ داده در کشور و استان خوزستان، حدود 20 شهرستان با تنش آبی مواجه هستند و دام‌ها در این 20 شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحران خشکسالی در این 20 شهرستان با شدت و ضعف‌هایی همراه است به شکلی که وضعیت در برخی از شهرها بسیار نامناسب و در برخی از شهرستان‌ها اندکی بهتر است.

معاون امور تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: با توجه به دستور رییس سازمان جهاد کشاورزی، مساعدت سازمان برنامه‌ریزی استان در بحث تامین بودجه مورد نیاز برای این طرح آبرسانی و همچنین همکاری استاندار خوزستان، کار توزیع آب با تانکر به دام‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.

مشکورزاده بیان کرد: از حدود 50 روز گذشته کار آبرسانی با تانکر به دام‌های استان آغاز شده است و آب در 20 شهرستانی که با تنش آبی مواجه هستند یا آب آن‌ها شور است، با تانکر به دام‌ها داده می‌شود.

وی با بیان این‌که 20 شهرستان از 27 شهرستان استان خوزستان در بحث تامین آب مورد نیاز دام‌ها با مشکل مواجه هستند، ادامه داد: شدت این بحران آبی بیشتر مربوط به شهرهای آبادان، خرمشهر، اهواز، شادگان و هویزه است اما سایر شهرها نیز وضعیت مناسبی در بحث آب شرب دامی ندارند و با تانکر به آن‌ها آبرسانی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بحران آب خشكسالي دامداري منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان