Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@08:46:34 GMT

استقبالی از آرامستان باغ فردوس اهواز نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۵۷۶۳

استقبالی از آرامستان باغ فردوس اهواز نمی شود

فتح الله حاجتی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حجم بالای تقاضای قبر در شهرستان اهواز، بهشت آباد دیگر کشش این حجم از پذیرش را ندارد و باید به فکر مکانهای جایگزین دیگری بود.
وی تصریح کرد: در سال های پیش آرامستان باغ فردوس به همین منظور تاسیس شد اما نبود امکانات در آن سبب شد تا استقبال لازم را نداشته باشد، درحال حاضر رایزنی هایی با شرکت نفت برای ساخت جاده در این مسیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاجتی با اشاره به اینکه دفن متوفی در آرامستان باغ فردوس رایگان است یادآور شد: باید بسته های تشویقی دیگری نیز به این آرامستان اختصاص داد. همچنین به دنبال ساخت 2 آرامستان دیگر در شرق و غرب کلانشهر اهواز هستیم.
وی درخصوص آرامستان بهشت آباد نیز گفت: در این آرامستان نیز سالنی مجهز به امکانات سردکننده جهت ادای نماز میت درحال ساخت است زیرا تابش مستقیم نور آفتاب بسیاری از نمازگزاران را آزار می دهد.
طبق آمار سازمان آرامستان بهشت آباد مساحت این آرامستان بیش از 263 متر است و تا پایان سال 96 حدود 60 هزار و 615 نفر متوفی در آن دفن شده است. چهار هزار و 713 نفر نیز در آرامستان باغ فردوس دفن شده اند.
آرامستان باغ فردوس در منطقه برومی با مساحتی بالغ بر 160 هکتار با هدف جایگزینی آرامستان بهشت آباد ساخته شده است.
9887/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت نفت اهواز باغ فردوس آرامستان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» سپاه باعث خوشحالی مردم شد

دریافت 11 MB

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت حمله مقتدرانه سپاه به اسرائیل، مردم اهواز با حضور در مقابله حسینیه ثارالله اهواز اقدام به برگزاری مراسم جشن و شادی کردند.

کد خبر 6078454

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • نقاشی هنرمندانه و زیبای یک معلم روی تخته سـیاه
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • «وعده صادق» سپاه باعث غرور بود
  • قیمت طلا، سکه و ارز در بازار اهواز، ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • «وعده صادق» سپاه باعث خوشحالی مردم شد
  • اقامت بیش از ۸۲ هزار نفر در اقامتگاه‌های طبس
  • لیگ ایران؛ بهشت مربیان ناکام خارجی
  • درهای بهشت زهرا(س) باز شد؛ تجمع مردمی بر سر مزار شهید تهرانی مقدم
  • بهشت گمشده مقصد گردشگران