Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن کیانی‌والا در گفت و گو با خبرنگار مهر از برگزاری سومین دوره جام زنده رود خبر داد و اظهار داشت: سومین دوره مسابقات جام زنده رود پسران به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و با شرکت ۵۰ تیم از آکادمی ها و باشگاه های سراسر کشور و در سه رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال، ۱۲ و ۱۳ سال و ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ سال برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح جزئیات بیشتر این مسابقات ادامه داد: از میان ۵۰ تیم شرکت کننده ۱۳ تیم از استان اصفهان سی و هفت تیم از دیگر استان‌ها در این مسابقات حضور دارند که از تاریخ ۲۶ مرداد ماه وارد اصفهان شده و در روزهای بیست و هفتم، بیست و هشتم و بیست و نهم مرداد در سه بخش شنای مسافت شنای نیمه استقامت و شنای استقامتی با یکدیگر به رقابت می پردازند که مجموعاً ۷۰۵ رقابت خواهد شد و نهایتا ۳۰ مرداد ماه اختتامیه این دوره از مسابقات جام زنده رود خواهد بود.

رئیس هیئت شنا شیرجه و واترپلو استان از برگزاری مسابقات جام زنده رود ویژه دختران در پاییز خبر داد و افزود: در نظر داریم پس از اتمام رقابت‌های پسران جام زنده رود ویژه دختران را نیز در فصل پاییز برگزار کنیم.

وی درباره جایگاه ورزش شنا و واترپلوی استان اصفهان در سطح کشور بیان کرد: خوشبختانه استان اصفهان در ورزش شنا از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و در آخرین مسابقه ای که شرکت کردیم در استان کرمان در یک رده قهرمان شدیم و در یک رده دیگر عنوان سومی را کسب کردیم و هم اکنون در تیم ملی شنا یک نماینده و در تیم ملی واترپلو نیز یک نماینده داریم که قرار است برای بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی اعزام شوند.

کد خبر 4377301

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی شیرجه ایران مسابقات شیرجه ورزش شنا مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا

کدام یک از تیم های ورزشی ایران در قاره آسیا برتری جدی تر دارند؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال چندان سخت نیست.

به گزارش طرفداری، با وجود این که ایران ورزشکاران و تیمهای قدرتمندی مثل کشتی فرنگی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ووشو و کاراته را در آسیا دارد اما در هیچ رشته ای به اندازه 2 رشته فوتسال و کشتی آزاد موفق نبوده ایم.

تعداد قهرمانی های ما در این عرصه نشان دهنده قدرت تیمهای مورد اشاره ماست. ما در کشتی آزاد از 37 حضور در مسابقات، 30 بار عنوان قهرمانی به دست آورده و تنها در هفت دوره مسابقات قهرمان نشده ایم. اما در فوتسال 17 بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حاضر بوده ایم و در این عرصه 13 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده ایم.

به عبارتی ما در فوتسال 76 درصد از قهرمانی های قاره کهن را در تاریخ رقابت ها به دست آورده ایم اما این رقم برای کشتی آزاد 81 درصد است. به عبارتی 30 قهرمانی در 37 دوره کشتی قهرمانی آسیا ارزش بالاتری از 13 قهرمانی در 17 دوره فوتسال جام ملتهای آسیا دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین