Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ، گفت: مرحله دوم سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روزهای 29 و 30 مردادماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی افزود: این آزمون در کرمانشاه با حضور 90 نفر از بانوان و آقایان که از این تعداد 70 نفر بانوان و 20 نفر آقایان هستند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: این مرحله از آزمون با حضور حفاظی برگزار می‌شود که حد نصاب لازم از مرحله اول آزمون را کسب کرده‌اند.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: این آزمون در رشته‌های حفظ سه جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم برگزار خواهد شد.
وی احتمال درصد قبول شدگان مرحله دوم را 50 درصد نسبت به ثبت‌نام مرحله اول دانست و گفت: در مرحله دوم این آزمون ممکن است تعدادی به دلیل عدم آمادگی حاضر نباشند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: نتایج آزمون مرحله دوم آبان‌ماه سال‌جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم(تلاوت) اعلام خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمدی در پایان تصریح کرد: این آزمون در مجتمع فرهنگی شهید بهاالدین عراقی کرمانشاه برگزار می‌شود و چهار داور از استان‌های لرستان و کرمانشاه این آزمون را داوری خواهند کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فعالیت های قرآنی حجت الاسلام محمدی آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن دومین مرحله سیزدهمین دوره استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی