Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند «موسیو آرسن» ساخته عبدالستار کاکایی از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۲۸ مرداد ‌ماه ۹۷ در سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش عمومی در آمده و سپس با حضور عبدالستار کاکایی کارگردان، ناصر صفاریان مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها و روبرت صافاریان منتقد مهمان نقد و بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«موسیو آرسن» مستندی درباره‌ زندگی و فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌ آرسن میناسیان موسس نخستین داروخانه شبانه‌روزی ایران و اولین آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت است.

این فیلم از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

عوامل تولید مستند ۵۰ دقیقه‌ای «موسیو آرسن» عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: عبدالستار کاکایی، پژوهشگر: محبوبه زارعی، فیلمبرداران: مهدی صفری و عبدالستار کاکایی، صدابردار: علی قاسمی، صداگذار: محمدرضا رسول، تدوینگران: ایمان قوامی و عبدالستار کاکایی، گوینده متن: سعید مقدم‌منش.

علاقمندان برای تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه ۲۸ مرداد ماه به سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

کد خبر 4377454 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: سینمای مستند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی کانون فیلم سینماحقیقت مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه سریال ایرانی سینمای مستند کنسرت موسیقی موسیقی پاپ انیمیشن برنامه رادیویی عزت الله انتظامی درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد