Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه امام صادق (ع) اعلام کرد با توجه به مصوبه شورای این دانشگاه در خصوص ارائه گواهی قبولی در آزمون عمومی زبان خارجی به عنوان یکی از شرایط پذیرش دانشجو در تمامی دوره های دکتری، هجدهمین آزمون در زبان های انگلیسی و فرانسه برگزار می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام :

متقاضیان برای ثبت نام در این آزمون باید، صفحه اول شناسنامه و کارت ملی و عکس ۳ در ۴ جدید خود را اسکن و بارگذاری کنند همچنین مبلغ ۹۰۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۰۰ ریال همزمان با ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی و کارت های عضو شبکه شتاب واریز کنند. به مدارک ناقص و یا تقاضای ثبت نام پس از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نمی شود.

 ثبت نام از ۸ صبح امروز ۲۷ مرداد ۹۷ از طریق نرم افزار جامع گلستان دانشگاه به آدرس اینترنی http://edu.isu.ac.ir آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ظهر روز یکشنبه ۱۱ شهریور ۹۷ ادامه خواهد داشت. کارت شرکت در آزمون از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷ لغایت ساع ۱۵ روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷ ادامه دارد.

آزمون راس ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۵ شهریور ۹۷ در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می شود. حداقل نمره قبولی نمره ۶۰ از ۱۰۰ و برای داوطلبان رشته های دکتری دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد نمره ۵۰ از ۱۰۰ است.

مدرک قبولی در آزمون زبان خارجی این دانشگاه از تاریخ صدور تا دو سال معتبر است.

ارائه مدرک زبان برای پذیرفته شدگان دکتری با آزمون از شرایط ثبت نام بوده و در شیوه بدون آزمون (استعداد درخشان) شرط شرکت در آزمون جامع دوره است.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیکی https://www.isu.ac.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر 4377415 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون زبان انگلیسی دانشگاه امام صادق ع دوره دکتری مردم علیه احتکار وزارت علوم تحقیقات و فناوری کنکور 97 سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون دانشگاه های علوم پزشکی حسین توکلی دانشجویان آموزش پزشکی منصور غلامی دانشگاه های ایران پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» به نویسندگی غلامرضا حیدری ابهری، تصویرگری حکیمه شریفی و «ببین خدا چه کرده» به نویسندگی علی شعیبی و تصویرگری فاطمه زارعی به همت انتشارات جمال، روانه بازار نشر شده است.
این دو اثر همچنین به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شده است. 
در کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» خواننده علاوه بر جنبه‌های تاریخی با سبک زندگی و افکار و اندیشه‌های امام صادق (علیه السلام) آشنا می‌شود.
در کتاب «ببین خدا چه کرده» مخاطب نوجوان در قالب داستان با مفاهیم حدیث توحید مفضل آشنا می‌شود. 
کتاب دیدنی‌های خدا به نویسندگی مهدی وحیدی صدر دیگر اثری است که با زبان شعر و نثر، حدیث توحید مفضل امام صادق که درباره شگفتی‌های آفرینش است را برای کودکان تبیین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • دلایل مظلومیت امام صادق(ع) از زبان آیت‌الله علم‌الهدی
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟