Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه سفر به مشهد در رابطه با جلوگیری از احتکار کالای مورد نیاز مردم گفت:به منظور جلوکیری از احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم، اتحادیه‌ها سامانه‌ای را تعریف کرده اند که در این سامانه انباردار‌ها موظف به گزارش کالا‌های موجود در انبار خود می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار اشتری ضمن تاکید بر اشراف کامل دستگاه‌های نظارتی بر بازار خاطر نشان کرد:مامورین نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی با محتکران به شدت برخورد خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در رابطه با امنیت کشور وخراسان رضوی گفت:نظم وامنیت استان خراسان رضوی در شرایط کاملا مطلوبی قرار دارد.

وی ضمن تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با جدیت در پیگیری امور مردم افزود:امیدواریم با عنایت خاصه امام ئرضا (ع) و دعای خیر زائرین و مردم وبا خدمتگزاری هر چه بیشتر همکاران ما، مردم عزیز در امنیت واسایش کامل قرار بگیرند.   انتهای پیام//م.ص   سفر فرمانده نیروی انتظامی کشور به مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند

محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت تعدادی اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود مخفیگاه پنج نفر از این افراد شرور که به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، شناسایی و در ۲ اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات چهار قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و هفت عدد چماق کشف شد.

چراغ بیان کرد: مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فلیم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان است.

او با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تصریح کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس است و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند