Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، به نقل از  خبرگزاری فرانسه، به دنبال کشته شدن بیش از 300 تن در ایالت کرالا هند بر اثر جاری شدن سیل در این منطقه، فشار ها برای نجات هزاران تن از مردم که هنوز در دام سیلاب گرفتارند، افزایش یافت. مقامات هندی از ادامه بارش های سنگین و وزش بادهای قوی در آخر هفته هشدار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدها تن از نیروهای نظامی و ماهیگیران محلی با بالگرد و قایق در سراسر این ایالت در تلاش برای امداد رسانی اند.ایالت کرالا، که به علت داشتن تپه و سواحل گرمسیری، منطقه ای محبوب برای گردشگران است، امسال با بارندگی و سیل مواجه شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
سروزیر ایالت کرالا هند در توییتر اعلام کرد: این ایالت با بدترین سیل در 100 سال گذشته رو به رو شده است که بر اثر آن تا کنون 324 تن کشته شده اند. نارندا موندی نخست وزیر هند، شب گذشته وارد این ایالت شد. شمار بسیار زیادی از مردم در سراسر این ایالت در خواست های کمک خود را در رسانه های اجتماعی منتشر و اعلام کرده اند نمی توانند با سرویس های خدمات امداد و نجات ارتباط برقرار کنند زیرا خطوط برق و ارتباطات با مشکل مواجه شده است.
یکی از ساکنان شهر الاپوژا در این ایالت در وبگاه فیسبوک نوشت: خانواده من و همسایگان ما در شرایط بدی هستند. هیچ آب و غذایی نیست. خطوط تلفن های همراه از بعداز ظهر قابل دسترس نیستند. لطفا کمک کنید.همچنین پیام های زیادی از افرادی که در معابد، بیمارستان ها و همچنین در خانه هایشان به دام سیلاب افتاده اند در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.
بیش از 30 بالگرد نظامی و 320 قایق در سراسر ایالت کرالا در حال تلاش برای نجات سیل زدگان هستند.
مقامات اعلام کردند هزاران تن از مردم به مناطق امن منتقل شدند و حدود 6 هزار نفر دیگر هنوز منتظر نجات هستند.
یکی از مقامات دولتی گفت: ما در حال افزایش تعداد قایق ها و نیروهای ارتش برای گسترش عملیات امداد و نجات هستیم. بالگردها نیز غذا و آب را به این مناطق می رسانند و همچنین قطارهای ویژه، آب آشامیدنی مورد نیاز مردم را به این ایالت حمل می کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هند سیل سیلاب باران هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس عصر دیروز برای انجام بازی مقابل نساجی راهی قائمشهر شد و باید امروز مقابل این تیم انتهای جدولی قرار بگیرد. پرسپولیس برای بازی امروز امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کاپیتان اول سرخ پوشان نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که عملکرد خیره کننده‌ای در نیم فصل دوم داشته، دچار سرماخوردگی شده و ممکن است بازی حساس امروز مقابل نساجی را از دست بدهد.

اورونوف در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به مازندران شرکت کرد، ولی خیلی سرحال نبود. هرچند اوسمار تاکید کرده که پزشکان تیم اوستون را به بازی امروز برسانند، ولی ممکن است این بازیکن شرایط بازی از ابتدا را نداشته باشد.

اورونوف در اردوی پرسپولیس حضور دارد و اوسمار او را در ترکیب اصلی هم قرار داده است. با این حال در صورتیکه او بعد از معاینه نهایی نتواند بازی کند، سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند. گفتنی است آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد شانس بازی کردن اورونوف بیشتر از بازی نکردنش است و احتمالا او را به بازی امروز مقابل نساجی خواهند رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد