Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@21:27:55 GMT

تازه ترین خبرها از سریال پرستاره «ساخت ایران ۲»

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۶۴۰۱

تازه ترین خبرها از سریال پرستاره «ساخت ایران ۲»

به گزارش جهان نيوز، منصور سهراب پور از تهیه کنندگان سریال «ساخت ایران ۲» درباره وضعیت تولید این مجموعه که به کارگردانی برزو نیک نژاد در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود بیان کرد: تاکنون حدود ۱۳ قسمت از این مجموعه توزیع شده و حدود ۱۰ یا ۱۱ قسمت دیگر باقی مانده است.

به گفته وی، احتمالا مجموعه ۲۴ قسمت باشد و به همین دلیل توزیع آن تا یک یا ۲ ماه دیگر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره وضعیت فروش این مجموعه نیز یادآور شد: اکنون شبکه نمایش خانگی دچار یک معضل اساسی است و آن همان دانلودهای غیرقانونی است و متاسفانه به همین دلیل فروش مجموعه ما هم خیلی رضایتبخش نبود.

سهراب پور در پایان اظهار کرد: از طرف دیگر وقتی قسمت جدیدی از یک سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود همان روز شبکه های ماهواره ای آن را نشان می دهند و اینها معضلاتی است که برای صاحبان آثار در شبکه نمایش خانگی وجود دارد.

سریال «ساخت ایران» در فصل دوم به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی ساخته می شود.

محمدرضا گلزار، امین حیایی، سحر دولتشاهی، سارا بهرامی، مهران احمدی و محسن کیایی از جمله بازیگران این سریال هستند.

داستان فصل دوم این سریال هم در ادامه داستان فصل اول است؛ جایی که دکتر مخترع تصادف می کند و ساک همراه او که حامل اختراعات جدید در علم بشریت است دست فرد لاتی به نام غلام می افتد و او به دلیل دست یافتن به این اطلاعات ارزشمند به خارج کشور می رود ولی هیچ کس نمی داند که او دکتر واقعی نیست…

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم، دانلود قسمت 10 فصل 2 شب های مافیا زودیاک، دانلود قسمت ۱۰ دهم فصل ۲ دوم شب های مافیا زودیاک، رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک فصل دوم 2 قسمت 10 دهم، دانلود قسمت جدید شب های مافیا زودیاک فصل 2 با حجم نیمه رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم، دانلود قسمت 10 فصل 2 شب های مافیا زودیاک، دانلود قسمت ۱۰ دهم فصل ۲ دوم شب های مافیا زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در سال 1402 ساخته شده است این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و خانوادگی می‌باشد در این سریال زودیاک فرزاد حسنی، دارا حیایی، جواد خواجوی، محیا دهقانی، متین ستوده، مجتبی شفیعی، علیرضا طلیسچی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران سریال شب های مافیا زودیاک فصل ۲:

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 شب های مافیا زودیاک) در رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک فرزاد حسنی، دارا حیایی، جواد خواجوی، محیا دهقانی، متین ستوده، مجتبی شفیعی، علیرضا طلیسچی، سعید فتحی روشن، بهار قاسمی، مریم مومن، مهدی مهدی پور، امیرحسین هاشمی، به هنرمندی پرداخته‌اند.

************************

برای دانلود سریال شب های مافیا زودیاک فصل 2 قسمت 10 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰

*************************

"دانلود قسمت 10 فصل 2 شب های مافیا زودیاک"

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم (قسمت 10 فصل 2 شب های مافیا زودیاک) سریال شب های مافیا گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

کارگردان محمدرضا رضائیان

تهیه‌کننده محمدرضا رضائیان

گرداننده محمد بحرانی

سریال گناه فرشته به کاگردانی حامد عنقا و بازی شهاب حسینی و امیر آقایی محصول کشور ایران و در سال 1402 ساخته شده است این سریال در ژانر خانوادگی و درام میباشد در این سریال بازیگرانی همچون شهاب حسینی و پردیس پورعابدینی و امیر آقایی به ایفای نقش پرداخته اند.

"دانلود قسمت 18 سریال گناه فرشته از لینک زیر"

دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18

بازیگران سریال:

شهاب حسینی , پردیس پورعابدینی , امیر آقایی , لادن مستوفی , مهدی سلطانی , پژمان بازغی , سامیه لک , فرید سجادی حسینی

داستان سریال:

گناه فرشته یک سریال ایرانی در ژانر درام و خانوادگی محصول کشور ایران میباشد در خلاصه داستان این سریال آمده است که آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه!

کد خبر 744140

دیگر خبرها

  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۲ سریال نوخ ۵
  • تیکه دوباره و جدید سریال نون خ به وحید شمسایی! + ویدئو
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • خبر‌های رسانه بیست و ششم فروردین
  • گناه فیلم فارسی‌سازی
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان