Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی پوش تیراندازی ایران گفت:تیراندازان ایرانی به فکر این هستند که عملکرد خوبی داشته باشند، عملکرد خوب قطعا مدال آوری را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به اندونزی، نماینده کشورمان در رشته میکس و تپانچه ۱۰ متر درباره وضعیت کاروان تیراندازی و آمادگی خودش در بازی های آسیایی  اظهار داشت: خدا را شکر تمام کار‌های لازم را انجام دادیم و امروز تمرینات رسمی مان را برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تکنیک‌هایی که لازم بود را مرور و با مربی و هم تیمی‌ام هانیه رستمیان هماهنگ شدیم. بیشتر سعی کردیم تکنیک همدیگر را درک کنیم تا اگر توانستیم ان‌شالله به فینال برسیم.
برخورداری درباره حریفان خودش در این رقابت‌ها هم گفت: رقابت در این دوره کارسختی است. کشور‌هایی مثل چین، اندونزی و کره شمالی حریفان قدرتمندی هستند و افرادی که اعزام کردند به نظرم نفرات سرسختی هستند، امیدوارم فردا روز خوبی برای همه تیرانداز‌ها باشد، خصوصا برای ایران.
وی ادامه داد: در تپانچه بادی مردان ۵ نفر المپین در این مسابقات حضور دارند که مدال المپیک دارند. سطح مسابقات آسیایی مخصوصا برای تپانچه در سطح المپیک است. رقابت با این حریفان کار ساده‌ای نیست.
تیرانداز ملی پوش کشورمان درباره پیش بینی‌اش برای ثبت رکورد و مدال آوری در این رقابت‌ها تصریح کرد: تیراندازان ایرانی به فکر این هستند که عملکرد خوبی داشته باشند، عملکرد خوب قطعا مدال آوری را به همراه دارد. مطمئن باشید کسی به این فکر نمی‌کند که می‌تواند مدال بگیرد یا نه، چون اگر به این موضوع فکر کنند قطعا روی عملکردشان تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل می‌دانم تیرانداز‌ها در حال حاضر به عملکرد خوب فکر می‌کنند و قطعا با این روش به نتیجه دلخواه می‌رسند.
برخورداری درباره میزبانی اندونزی در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: نسبت به دوره‌های قبل که در مسابقات آسیایی حضور داشتم اندونزی میزبانی ضعیفی دارد. دهکده ورزشکاران اصلا مناسب نیست. مکان استراحت مان واقعا وحشتناک است و به زور می‌توانیم بخوابیم. گرمای هوا خیلی بد است. ما به این گرما عادت نداریم و روی عملکردمان تاثیر گذاشته است. فقط در سالن ۱۰ متر کولر دارد که می‌توان خوب تمرین کرد. سالن ۵۰ و ۲۵ متر هم واقعا طاقت فرسا است، امیدوارم بچه‌ها بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازی های آسیایی اندونزی ایران ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی

برخی از پناهجویان افغانستانی در «جاکارتا» پایتخت اندونزی با برپایی تجمع در برابر دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نسبت به سرگردانی و بلاتکلیفی چندساله‌شان در این کشور، دست به اعتراض زدند و خواستار حمایت این نهاد برای اسکان در کشورهای دیگر شدند.

خیابان‌های شهرهای مختلف اندونزی در سال‌های اخیر شاهد تجمعات و اعتراضات بسیاری از سوی پناهجویان افغانستانی بوده است.

بسیاری از پناهجویان افغانستانی، بیش از ۱۰ سال است که به اندونزی آمده‌اند با این حال پس از گذشت این مدت، جز سرگردانی و بلاتکلیفی چیزی عایدشان نشده است.

گفته می‌شود بیشتر این پناهجویان خواستار ورود نهادهای بین‌المللی به موضوع و کمک به انتقال آنها به کشور ثالث هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس