Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@20:35:13 GMT

درخواست رامبد جوان برای حضور در خندوانه را رد کردم!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۶۵۵۷

درخواست رامبد جوان برای حضور در خندوانه را رد کردم!

کمدین برنامه خنداونه گفت: من قبل از پخش خنداننده شو یک هم دیگر روی استیج نرفتم، زیرا احساس می‌کردم که کار خود را انجام داده ام و به اندازه کافی دیده شده‌ام. البته از سوی رامبد جوان درخواست حضور در خندوانه را داشتم، اما ترجیح دادم میدان را به جوانان بسپارم.

خبرگزاری میزان: کمدین برنامه خنداونه گفت: من قبل از پخش خنداننده شو یک هم دیگر روی استیج نرفتم، زیرا احساس می‌کردم که کار خود را انجام داده ام و به اندازه کافی دیده شده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته از سوی رامبد جوان درخواست حضور در خندوانه را داشتم، اما ترجیح دادم میدان را به جوانان بسپارم.

علیرضا مسعودی مشهور به علی مشهدی کمدین و بازیگر تئاتر درخصوص کمرنگ شدن حضور خود در برنامه خندوانه گفت: بالاخره من اجرا‌های خود را انجام داده ام و حالا وقت جوانان است که خودشان را در این برنامه نشان دهند.

وی در همین راستا افزود: من قبل از پخش خنداننده شو یک هم دیگر روی استیج نرفتم، زیرا احساس می‌کردم که کار خود را انجام داده‌ام و به اندازه کافی دیده شده‌ام. البته از سوی رامبد جوان درخواست حضور در خندوانه را داشتم، اما ترجیح دادم میدان را به جوانان بسپارم و دیگر استندآپ انجام ندهم.

این کمدین تلویزیون درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه هنر ادامه داد: علاوه بر بازی در سریال "آرماندو" که در آن به ایفای نقش پرداخته ام، در حال حاضر مراحل پایانی نگارش فیلمنامه سریال "آخر خطر" را پشت سر می‌گذارم. این سریال برای پخش در تلویزیون آماده می‌شود که مجید میرخان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، اما هنوز کارگردانی برای آن انتخاب نشده است.

وی درباره زمان تولید آخر خط تاکید کرد: به امید خدا طی روز‌های آتی با مشخص شدن نام کارگردان پروژه تلویزیونی آخر خط وارد مرحله پیش از تولید خواهد شد. هنوز شبکه پخش این سریال مشخص نیست که به محض شروع تولید مقدمات آن هم فراهم می‌شود.

بازیگر سریال آرماندو درباره فعالیت سینمایی خود اظهار داشت: خوشبختانه در سینما سال خوبی را پشت سر گذاشتم، چندین اثر اکران شده داشتم و تعداد دیگری از آثار نیز در صف اکران قرار دارند. برای من کار در تلویزیون و سینما فرق چندانی ندارد

منبع: فردا

کلیدواژه: خندوانه علیرضا مسعودی علی مشهدی کمدین و بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال سرزمین مادری متوقف شد

به گزارش همشهری آنلاین، پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» در اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و حالا فصل سوم این سریال به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و به گفته‌ی رئیس مرکز سیمافیلم بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت به آنتن برسد.

پیشتر اعلام شده بود فصل سوم سریال کمال تبریزی قرار است از ابتدای اردیبهشت روی آنتن تلویزیون برود.

کمال تبریزی پیشتر درباره‌ی اصلاحات انجام شده و میزان قسمت‌های این سریال گفته بود: «سرزمین مادری» سه فاز دارد که هر فصل آن حدود ۲۰ قسمت و کم و بیش است و در مجموع شامل ۶۰ قسمت است. ما برای اینکه دیگر هیچ سوءتفاهمی پیش نیاید اصلاحات کامل را انجام دادیم و تمام اصلاحیه‌ها در جلسات متعددی که با افراد مختلف داشتیم انجام شد. اغلب این اصلاحات به تغییر اسامی برمی‌گشت؛ اینکه طوری نباشد که اشاره به افراد خاصی داشته باشیم. البته کاری دشوار بود اما انجام شد و زمانی که همه، سریال را ببینند، متوجه می‌شوند که سوء‌تفاهم‌ها دیگر برطرف شده است و حالا دیگر قصه، داستان و موضوعی که مطرح است، اهمیت دارد و موارد حاشیه‌ای آن کنار می‌رود.

با این حال این کارگردان پس از پخش قسمت‌هایی ضمن انتقاد از وضعیت پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون رفع نواقص آن، از مخاطبان عذرخواهی کرده بود و در عین حال به حذفیات این سریال هم اشاره داشت.

سکانس پربازدید شهاب حسینی و نیکی کریمی در تلویزیون |‌ ببینید

فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی علیرضا طالب‌زاده بر اساس آنچه در برخی خبرها اعلام شد، قرار بود از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه در پلتفرم تلوبیون و پنجشنبه ۶ اردیبهشت از شبکه سه سیما پخش شود.

در فصل سوم «سرزمین مادری»، زمان وقوع اتفاقات سریال به سال‌های ۵۶ و ۵۷ می‌رسد و داستان وارد مرحله میانسالی رهی می‌شود و به همین جهت آرش مجیدی جایگزین شهاب حسینی که بازیگر نقش دوره جوانی این شخصیت است می‌شود.

شهاب حسینی نیز در فصل دوم جایگزین علی شادمان بازیگر نقش دوران کودکی رهی شده بود. علاوه بر مجیدی بازیگران دیگری همچون کوروش سلیمانی (در نقش سید حشمت)، سعید راد، گلچهره سجادیه، بابک حمیدیان، مهران رجبی، حسین مهری، مجید سعیدی، حسین عابدینی و لیلا برخورداری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال با نام پیشین «سرزمین کهن» ابتدا ۳ بهمن ۱۳۹۲ آغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه پیدا کرد، اما پس از مدتی به دلیل حواشی به وجود آمده متوقف شد و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه پخش آن در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مجددا آغاز شد.

کد خبر 846362 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • انتقاد تند روزنامه جوان از القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا»/تاثیر تجربه جنگ با عراق در مواجهه نظامی با اسراییل/نسل زد؛ خوش‌شانس یا بداقبال