Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@12:48:50 GMT

صعود کوهنوردان همدانی به 31 قله مرتفع کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۶۶۴۱

صعود کوهنوردان همدانی به 31 قله مرتفع کشور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا گوهری، رئیس هیات کوهنوردی همدان بیان کرد: علی اصغر ایوبی، مصطفی نیکو و اصغر قاسمی از کوهنوردان شهرستان در قالب طرح ملی کوهنوردی با عنوان 'سیمرغ کوه های ایران' موفق به اجرای این صعود به مدت 11 ماه شدند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح موجب آشنایی کوهنوردان داخلی و خارجی با قله های مرتفع کشور و از طرفی یک اقدام توسعه‌ گرا در صنعت گردشگری کوهستان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کوهنوردی همدان اضافه کرد: طرح ملی کوهنوردی 'سیمرغ کوه های ایران' با هدف صعود به بلندترین قله هر استان به عنوان یک جاذبه گردشگری ورزشی معرفی و اجرا شد.

گوهری افزود: این3 کوهنورد صعود کننده، امروز در نخستین جشنواره صعود به 31 قله مرتفع استان های کشور تندیس و نشان سیمرغ این جشنواره را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ب

کوهنوردان همدانی  31 قله مرتفع کشور را فتح کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۲۰۰ همدانی به حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمیدرضا واحدنژاد گفت: امسال یک هزار و ۲۱۹ همدانی در قالب ۱۷ کاروان به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

او افزود: در حال حاضر ثبت‌نام تمامی کاروان‌ها انجام شده و در حال بررسی سلامت جسمانی زائران هستیم، سلامت جسمانی زائران از منظر بیماری‌های زمینه‌ای همچون فشار خون، قند خون، مشکل قلبی، اعتیاد بررسی می‌شود که در صورت دریافت تأییدیه پزشک کاروان به سفر حج اعزام خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان همدان با بیان اینکه زمان دقیق اعزام هنوز مشخص نیست، اما از هفته اول خردادماه سال جاری اعزام‌ها آغاز می‌شوند گفت: طبق سنوات گذشته زائران استان‌های همدان و کردستان از فرودگاه همدان اعزام خواهند شد.

حمیدرضا واحدنژاد افزود: تمام متقاضیان اعزام برای سفر حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار ۲۰ آذر ۱۴۰۳ باشند، به عبارتی تاریخ اعتبار گذرنامه حداقل تا هفت ماه از زمان اعزام باشد.

دیگر خبرها

  • نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه
  • آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر استان یزد / هشدار به کوهنوردان برای صعود به ارتفاعات
  • همدان، میزبان دوره مربیگری کوهنوردی در برف و یخ
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • حمایت دانش آموزان همدانی از عملیات مقتدرانه سپاه
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • حمایت همدانی ها از وعده صادق
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی
  • اعزام ۱۲۰۰ همدانی به حج تمتع