Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:33:14 GMT

نهمین دوره طرح ملی «اسوه» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۶۷۳۷

نهمین دوره طرح ملی «اسوه» آغاز شد

مدیر طرح اسوه از برگزاری نهمین دوره طرح آموزشی - تربیتی قاریان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم از ۲۶ مرداد تا ۷ شهریورماه در تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از دبیرخانه طرح آموزشی - تربیتی اُسوه، محمدتقی میرزاجانی، مدیر طرح از برگزاری نهمین دوره طرح آموزشی - تربیتی قاریان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم(اسوه) از تاریخ ۲۶ مرداد تا ۷ شهریورماه در تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزاجانی گفت: در این دوره، ۵۵ نفر از قاریان ممتاز نوجوان و جوان از استان‌های مختلف حضور دارند که تعداد ۱۴ نفر از ایشان، اعضای جدید طرح اُسوه هستند که اخیراً پس از فراخوان ثبت‌ نام طرح و طی کردن مراحل ارزیابی و پذیرش به عضویت درآمدند.

مدیر طرح اسوه اظهار کرد: برای این دوره، برنامه‌های آموزشی - تربیتی متنوعی تدارک دیده شده است. برگزاری ۳۸ جلسه آموزشی در موضوعات آداب تلاوت قرآن، صوت و لحن، تجوید و فصاحت، وقف و ابتدا، درک معنای آیات، حفظ قرآن، اندیشه اسلامی، احکام دین و قواعد و مکالمه زبان عربی با حضور اساتید ممتاز، بخشی از برنامه‌های این دوره را شامل می‌شود.

میرزاجانی برگزاری محافل انس با قرآن، دیدار با علماء، تولید تلاوت برای صدا و سیما و اُردوهای تفریحی و سیاحتی را از جمله فوق برنامه‌های پیش‌بینی شده در این دوره عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: سومین نشست هم‌اندیشی والدین قاریان عضو طرح اسوه در روز پایانی دوره نهم در دستور کار قرار دارد.

یادآور می‌شود، طرح آموزشی - تربیتی اسوه از سال ۹۳ به همت جامعه فرهنگی قرآنی عصر و همکاری شورای عالی قرآن با سرمایه‌گذاری روی قاریان ممتاز نوجوان و جوان سراسر کشور و با طراحی نظامی جامع که ناظر به همه ابعاد تربیت یک قاری ممتاز در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، تدارک دیده شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام طرح اسوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها