Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:49:18 GMT

بزرگراه تمرچین - نقده تا سه سال آینده به اتمام می رسد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۶۷۵۸

بزرگراه تمرچین - نقده تا سه سال آینده به اتمام می رسد

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص بودجه ملی برای بزرگراه تمرچین - پیرانشهر - نقده گفت: این طرح بزرگ عمرانی که از بهار امسال اجرایی شده، تا سه سال آینده به اتمام می رسد.

رسول خضری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه این پروژه دارای ردیف بودجه اختصاصی است و جزو طرح های ملی به شمار می رود، انتظار داریم عملیات احداث آن با سرعت ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شرکت انتخاب شده برای احداث این جاده، ساخت اتوبان تهران - شمال را در کارنامه خود دارد، اضافه کرد: توافق انجام شده در خصوص اجرای این طرح سه ساله بوده و 500 میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: پیش بینی می کنیم میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه به 800 میلیارد ریال افزایش یابد.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر آن، 45 میلیارد ریال اعتبار برای 2 کیلومتر ورودی شهر از سمت نقده اختصاص داده شده است که طی آن 2 کیلومتر ورودی شهر تعریض می شود.
خضری افزود: طرح تعریض این ورودی به دلیل تعارض با زمین های در اختیار پادگان ارتش، مسکوت مانده بود که اجرای آن آغاز شده است.
به گزارش ایرنا شهرستان پیرانشهر در جنوب استان آذربایجان غربی و از شهرهای مرزی این استان است.
توسعه راه های پیرانشهر به علت ترانزیتی بودن این شهرستان، از اهمیت بسیاری برخوردار است.
7125/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد امور زيربنايي نقده پيرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرزتمرچین پیرانشهر، گفت: پارسال در مجموع ۸۹۰ هزار و ۷۶۵ مسافر ورودی و خروجی از این مرز تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه ناوگان باری نیز از این مرز تردد داشتند که ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین پارسال ۹ هزار و ۱۳۷ دستگاه اتوبوس و ۴ هزار و ۷۲۲ دستگاه سواری از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • نگرانی شهروندان درباره ریزش آب از طبقه فوقانی بزرگراه امام خمینی (ره) رفع شد
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است