Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:09:13 GMT

آب در روستای «شیخ حسن» گل‌آلود نیست/احداث خط انتقال

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۶۹۸۵

آب در روستای «شیخ حسن» گل‌آلود نیست/احداث خط انتقال

محمدرضا فلاح نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گل‌آلود بودن آب آشامیدنی روستای شیخ حسن نظرآباد، اظهار کرد: اداره آبفای شهرستان اقدامات مهمی در راستای بهبود وضعیت آب شرب این روستا انجام داده است.

وی در ادامه از احداث ۸۰۰ متر خط انتقال آب و دیوارکشی تأسیسات آب‌رسانی روستای شیخ حسن خبر داد و اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۶۰۰ متر شبکه توزیع آب اصلاح و ۱۵۰ فقره انشعاب نیز استانداردسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نظرآباد از تخصیص ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار استانی برای رفع مشکل آب شرب روستای شیخ حسن نظرآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: استانداردسازی ۱۸۳ انشعاب در این روستا در دستور کار قرار دارد اما پیمانکاران به علت نوسان قیمت و عدم ثبات بازار کار را قبول نمی‌کنند و باید دوباره مناقصه‌ای در این رابطه برگزار شود.

فلاح نژاد از بهسازی تأسیسات و برقی سازی چاه قدیمی در روستای شیخ حسن خبر داد و گفت: برای کاهش بهره‌برداری از این چاه، چاه آب جدیدی طی روزهای آتی راه‌اندازی می‌شود.

به گفته وی از ابتدای اعتراضات مردم نسبت به گل‌آلود بودن آب شرب روستای شیخ حسن تا پایان عملیات اجرایی، آب‌رسانی سیار انجام‌شده است و اکنون مشکل کمبود و گل‌آلود بودن آب در این روستا رفع شده است.

کد خبر 4377552

منبع: مهر

کلیدواژه: کم آبی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه سه روستای جنوب کرمان!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از صدور دستور تخلیه سه روستا در شهرستان‌های جازموریان و منوجان به دلیل طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب طی امروز (سه شنبه) خبر داد.

به گزارش ایرنا، حمید سالخورده افزود: دستور تخلیه روستا‌های پورشعبان و حسین آباد در شهرستان منوجان و روستای کروچان در شهرستان جازموریان به دلیل احتمال جاری شدن سیلاب صادر شده است.

محجد جهانگیری فرماندار جازموریان نیز گفت: روستای کروچان جمعیتی افزون بر ۲۰ خانوار دارد و از جمله مناطق بحران‌زا و در معرض خطر سیل به شمار می‌رود.

رییس ستادبحران شهرستان جازموریان با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی اظهار کرد:مردم با دهیار همکاری داشته باشند و روستا در وقت مناسب تخلیه تا اسکان اضطراری آنان در مدارس سطح شهر زهکلوت (مرکز شهرستان) انجام شود.

به علت بارش‌های شدید باران هشدار سطح قرمز برای مناطق جنوب کرمان صادر شده و همه سازمان‌ها در آماده باش هستند؛ استاندار کرمان از روز گذشته در جنوب کرمان حضور دارد و به صورت میدانی بر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت اقدامات در برابر سیل نظارت دارد.

تاکنون راه ۱۰ روستا در جازموریان مسدود و برق ۲ روستای دیگر این شهرستان نیز قطع شده است.

ارتباط جاده‌ای زهکلوت مرکز شهرستان جازموریان با دلگان سیستان و بلوچستان نیز قطع و مسیر جایگزین بم- ریگان- ایرانشهر معرفی شده، اما از شهروندان خواسته شده به طور جدی از سفر‌های غیرضرور در این شرایط جوی بپرهیزند.

دیگر خبرها

  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • تخلیه سه روستای جنوب کرمان!
  • دستور تخلیه روستای کروچان جازموریان صادر شد
  • احداث مگاپروژه سد و نیروگاه در سریلانکا بدست مهندسان ایرانی