Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که 18 نفر حضور دارند رضا اطری در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم به مصاف نماینده کشور نپال می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده نماینده کشور فیلیپین و محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره آسیا از کشور ازبکستان کشتی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه اطری ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند، بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از مغولستان و کیم سئونگ گئون از کره جنوبی حضور دارند.

در وزن 65 کیلوگرم: مهران نصیری در دور نخست به مصاف یرلان بک کاتای دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان نماینده افغانستان و آیبک عثمان اف از قرقیزستان می رود. لی سئونگ چول دارنده مدال نقره آسیا از کره جنوبی، دایچی تاکاتانی دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن و سایاتبک اوکاسوف از قزاقستان در گروه نصیری حضور دارند. در این وزن 21 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 74 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند مصطفی حسین خانی در دور نخست به مصاف کشتی گیری از کشور بنگلادش می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با نماینده کشور ترکمنستان کشتی می گیرد. در گروه حسین خانی بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیان از ازبکستان، آدام باتیروف قهرمان آسیا از بحرین، یوهی فوجینامی دارنده مدال برنز جهان از ژاپن و مانداراخان گانزوریک دارنده مدال برنز جهان و نقره آسیا از مغولستان در گروه حسین خانی حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با حریفی از اندونزی کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران کامبوج و هند می رود.

در وزن 97 کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تاکشی یاماگوچی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده ماسام خاطری از هند و برنده کشتی میان یانگ چائو کیانگ از چین و ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از کشور ازبکستان کشتی می گیرد. در این وزن 13 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم که 13 نفر شرکت کرده اند، پرویز هادی در دور نخست با سومیت از هند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده نوبویوشی آراکیدا از ژاپن و اولگ بولتین از قزاقستان می رود. داوید مودزمانشویلی دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان، و زولبو ناتساگسورن دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان در گروه هادی قرار دارند.

مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد روز 28 مرداد و رقابت های وزن 125 کیلوگرم روز 29 مردادماه برگزار می شود. مراسم وزن کشی این مسابقات ساعت 9 تا 10:30 صبح به وقت محلی در روز مسابقات انجام می شود. این مسابقات از ساعت 13 تا 17 و 19 تا 21 به وقت محلی در سالن مرکزی جاکارتا بر روی 2 تشک برگزار خواهد شد.

اختلاف ساعت تهران با جاکارتا 2 ساعت و 30 دقیقه است به طوری که ساعت 13 به وقت جاکارتا 10:30 به وقت تهران است. امسال رقابت های کشتی بازی های آسیایی نسبت به دوره گذشته در هر رشته آزاد و فرنگی در یک وزن کمتر و مجموعا در شش وزن المپیکی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی رقابت رقابت های کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی روسیه به عنوان مرحله نهایی انتخابی این تیم برای حضور در بازی‌های المپیکی شب گذشته با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور روسیه با برگزاری دیدارهای نهایی ۶ وزن المپیکی در سالن ۱۱ هزار نفری LIVE Arena در نزدیکی مسکو برگزار و نفرات منتخب این تیم برای حضور در المپیک پاریس و جهانی اوزان غیرالمپیکی مشخص شدند. البته در ۴ وزن نیز نفرات برتر مسابقات کشوری باید یک مرحله دیگر رقابت کنند تا ملی‌پوش نهایی مشخص شود.

گادجی‌مراد رشیدوف، زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف آزادکاران ۶۵، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم برای حضور در قهرمانی کشور روسیه معاف بودند و باید با نفرات برتر مبارزه کنند. زائور اوگوئف دارنده مدال طلای وزن ۵۷ کیلوگرم المپیک توکیو نیز امسال در یک وزن بالاتر کشتی گرفت و اول‌ شد تا با نفر اول وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت کند.

البته عبدالرشید سعدالله‌یف در حالی در این مسابقات حضور یافت که چند ماه پیش برای حضور در مسابقات کسب سهمیه قاره اروپا در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان به دلیل مخالفت کمیته بین‌المللی المپیک حضور نیافت و به نظر می‌رسد او با وجود قهرمانی در روسیه، شانسی برای حضور در پاریس نداشته باشد، مگر آنکه اتفاقات دیگری رخ دهد.

ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد روسیه:

۵۷ کیلوگرم: برنده نبرد زائور اوگوئف و احمد ادریسوف

۶۱ کیلوگرم: بشیر ماگمدوف

۶۵ کیلوگرم: برنده نبرد شامیل ممدوف و گادژی مراد رشیداف

۷۰ کیلوگرم: اینال‌بیک شریف

۷۴ کیلوگرم: برنده مبارزه زائوربک‌ سیداکوف و آنزور زاکویف

۷۹ کیلوگرم: ماگومد ماگومایف

۸۶ کیلوگرم: برنده مبارزه آرتور نایفونوف و ابراهیم کادیف

۹۲ کیلوگرم: آلن باگائف

۹۷ کیلوگرم: عبدالرشید سعدلله‌یف

۱۲۵ کیلوگرم: عبدالله کوربانوف

رده‌بندی انفرادی پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی روسیه به این شرح است:

۵۷ کیلوگرم: ۱- احمد ادریسوف ۲- لو پاولوف ۳- موسی مهتیخانوف و رامیز گامزاتوف

۶۱ کیلوگرم: ۱- زائور اوگوئف ۲- بشیر ماگومدوف ۳- آرتم گوبایف و ویکتور یاکولف

۶۵ کیلوگرم: ۱- شمیل ممدوف ۲- عباس‌گادجی ماگومدوف ۳- ژاگیر شاخیف و ابراهیم ابراگیموف

۷۰ کیلوگرم: ۱- اینالبک شریف ۲- قربان شیرایف ۳- ماگومد التمیروف و تورپال علی خاتویف

۷۴ کیلوگرم: ۱- آنزور زاکویف ۲- ماگوما دیبیرگاجیف ۳- کامیل عبدال‌گابوف و امام گانیشوف

۷۹ کیلوگرم: ۱- ماگومد ماگومایف ۲- گاجی مراد علیخمایف ۳- احمد مانیلوف و خالد یاخیف

۸۶ کیلوگرم: ۱- ابراهیم کادیف ۲- مالک شاوایف ۳- احمد عثمان‌اف و محمد طاهر خانیف

۹۲ کیلوگرم: ۱- آلن باگایف ۲- اصحاب سعدلله‌یف ۳- گاجی‌ماگومد ناژمودینوف و کنستانتین پسنیچنیکف

۹۷ کیلوگرم: ۱- عبدالرشید سعدلله‌یف ۲- علیخان جبرئیلوف ۳- ایگور اووسیانیکوف و بادی سامدان

۱۲۵ کیلوگرم: ۱- عبدالله کوربانوف ۲- شمیل موسایف ۳- آرتم پوخوفسکی و زلیمخان خیزریف

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت