Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، در پایان معاملات روز جمعه، با انتشار اخبار خوب و پیشرفت در حل اختلافات تعرفه‌ای ایالات‌متحده با شرکای تجاری خود، چین و مکزیک، سهام آمریکا در مقادیر بالاتری بسته شدند؛ بر این اساس، داوجونز و اس‌اندپی رشد خود را ادامه دادند و شاخص نزدک مثبت شد.

وال‌استریت ژورنال نیز روز جمعه گزارش داد: مذاکره‌کنندگان چینی و آمریکایی در حال برنامه‌ریزی برای گفتگوهایی جهت حل‌ و فصل کردن مناقشات تجاری خود قبل از اجلاس نوامبر خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه وزیر اقتصاد مکزیک، آلفونسو گوجاردو، گفت که امیدوار است تا اواسط هفته پیش رو قرارداد مهم تجارت آزاد آمریکای شمالی، نفتا، را جمع و جور کند.

سهام صنعتی آسیب‌پذیر از مناقشات تجاری، رهبری رشد سهام در شاخص اس‌اندپی و داوجونز را به عهده گرفتند؛ شاخص صنعتی اس‌اندپی ۰.۶ درصد رشد کرد. این بخش با جهش ۲.۳ درصدی سهام کاترپیلار اوج گرفت.

این هفته اس‌اندپی و داو به سود هفتگی دست یافتند؛ اما نزدک در همین دوره زمانی ضرر کرد. در بین گروه معروف فانگ (فیسبوک، اپل، آمازون، نتفلیکس و گوگل)، همه به جز اپل ضرر کردند. شرکت سازنده آیفون توانست در معاملات دیروز ۰.۲ درصد رشد کند و سهام خود را به بالاترین سطح تاریخ این شرکت برساند.

سهام تسلا ۸.۹ درصد سقوط کرد و بدترین روز خود در ۲ سال اخیر را به ثبت رساند. شاخص صنعتی داوجونز ۱۱۰.۵۹ واحد، یا ۰.۴۳ درصد رشد کرد و به ۲۵۶۶۹.۳۲ واحد رسید. اس‌اندپی۵۰۰ توانست ۹.۴۴۴ واحد یا ۰.۳۳ درصد رشد کند و به ۲۸۵۰.۱۳ واحد برسد. کامپوزیت نزدک ۹.۸۱ واحد یا ۰.۱۳ درصد بالا آمد و در ۷۸۱۶.۳۳ واحد بسته شد.

فصل اعلام درآمدهای ربع دوم سال شرکت‌ها به خط پایان خود نزدیک می‌شود. طبق آمار تامپسون رویترز، از ۴۶۷ شرکت تحت اس‌اندپی۵۰۰ که درآمدهای خود را اعلام کرده‌اند، ۷۹.۲ درصد فراتر از پیش‌بینی‌ها ظاهر شده‌اند.

کد خبر 4377555

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سهام بورس وال استریت مردم علیه احتکار بانک مرکزی ایران بازار ارز قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت دلار قیمت دلار تحریم اقتصادی ایران گمرک بورس لیر ترکیه ایالات متحده آمریکا صرافی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تولید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یک مغازه ابزار یراق در شهرستان شفت دقایقی پیش آتش گرفت و ماموران آتش نشانی در تلاشند تا این حریق را مهار کنند.

همچنین از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

خبر در حال تکمیل شدن است.

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • بازارهای نوظهور جهان با سریع‌ترین رشد در دوره ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۹
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)