Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در زمینه ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امکان ویرایش در سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، بر اساس آزمون سراسری و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، تا پایان هفته ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در صورتی که فرد در انتخاب رشته خود، اشتباه کند، امکان ویرایش برای او وجود ندارد، اما این امکان تا پایان هفته ایجاد خواهد شد که بتواند انتخاب رشته خود را اصلاح کند علاوه بر آن؛ در پذیرش دانشجو بر مبنای سوابق تحصیلی، برای اولین بار امکان این وجود دارد که فرد بتواند در چند زیر گروه آزمایشی نیز انتخاب رشته داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فرض کنید رشته دیپلم یک فرد علوم تجربی بوده است، او می تواند علاوه بر گروه علوم تجربی، در گروه های ریاضی و علوم انسانی نیز انتخاب رشته کند. البته این امکان در حال حاضر در سایت ما وجود ندارد اما تا پایان هفته محقق خواهد شد همچنین زمانی که گزینه ویرایش انتخاب رشته فعال شود، داوطلبانی که از فعالان حوزه بسیج باشند می توانند کد بسیج فعال خود را در فرم انتخاب رشته اعمال کنند.

انتهای پیام/

31 / 167 انتخاب رشته امیر رضا شاهانی دانشگاه آزاد اسلامی کد بسیج فعال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، درراستای «ارتقای تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر برای افزایش مشارکت و رضایتمندی آنان» به‌عنوان یکی از راه‌کنش‌های مهم و کلان در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور امکان برخورداری کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه و خانواده‌های آنان از امکانات اقامتی - رفاهی واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳، ستاد اسکان نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر تشکیل و هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پذیرش میهمانان نوروزی انجام شده است.

پذیرش و رزرو اماکن اقامتی - رفاهی واحد‌ها برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به همراه منسوبین درجه یک آنها صرفاً براساس ثبت‌نام در سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی امکانپذیر خواهد بود.

هزینه اقامت به ازای هر شب اقامت در میهمانسرا، سوئیت و آپارتمان برای هر خانواده تا ۵ نفر مبلغ یک‌میلیون و 800 هزار ریال و استادسرا، خوابگاه و سایر فضا‌های آموزشی یک‌میلیون و 200 هزار ریال تعیین شده است.

به ازای هر نفر مازاد بر ۵ نفر مبلغ 600 هزار ریال تا سقف حداکثر ۱۰ نفر بلامانع است. متقاضیان اقامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر می‌توانند از تاریخ ۲۴ اسفند سال جاری تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ از تسهیلات و امکانات رفاهی خوابگاه دانشجویی از قبیل تختخواب، پتو، ملحفه، تلویزیون، یخچال، نمازخانه، وسایل بدنسازی، حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنند.


کارکنان بازنشسته می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از واحد‌های دانشگاهی خود همانند سایر کارکنان از امکانات اقامتی - رفاهی واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ بهره‌مند شوند.

اشکذر با حدود ۴۵ هزار نفر جمعیت یکی از نزدیک‌ترین و قدیمی‌ترین شهرستان‌های ایران در فاصله ۱۰ کیلومتری مرکز استان یزد است و جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری زیادی را در خود جای داده که مهم‌ترین آنها شامل: آسیاب آبی و حسینیه سفید اشکذر، مسجد ریگ مجومرد، موزه مردم‌شناسی اشکذر، آب انبار منحصربه‌فرد هفت بادگیری عصرآباد، مسجد حاج رجب علی اشکذر و کوه ریک چرخاب، قلعه‌های تاریخی، ماسه‌های روان، مجموعه تاریخی باغ وزیر حجت‌آباد، امامزاده سید حسین و مجموعه سلطان بندرآباد، کاروانسرای شمسی، مسجد جامع فیروزآباد، سرو کهنسال اشکذر و باشگاه‌های سوارکاری است.


از دیگر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مطرح بخش خضرآباد شهرستان اشکذر، می‌توان از درختان چنار روستای شرب‌العین با عمر بیش از ۳۰۰ سال، دشت گل‌های لاله شرب‌العین، آسیاب آبی فعال روستای هامانه، چشمه آب قل کافی‌آباد، قلعه روستای کذاب، غار طبیعی روستای هامانه، چنار قدیمی روستای طاحونه، قلعه خضرآباد، برج‌های تاریخی منطقه، کوه مسجد و تعدادی آب انبار نام برد. از جاذبه‌های تاریخی معنوی بخش خضرآباد، امامزاده سید کافی از نوادگان امام سجاد (ع) است که زائرانی از سراسر استان به ویژه در پایان هر هفته جهت زیارت به این مکان مقدس مراجعه می‌کنند.

شماره تلفن ۰۹۱۳۹۶۹۳۰۳۷ آماده پاسخگویی به متقاضیان و مسافران از سراسر کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی بین الملل در رشته اندودانتیکس در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • طرح قرآنی«رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اشکذر اجرا می‌شود
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • سهمیه ۱۳۰۰ نفری پذیرش دانشگاه پیام نور در استان همدان
  • صابری: مسئله محوری پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • صابری: مسئله محوری تمام پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور استان