Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد: کمپین «امضای ما تضمین است» به منظور مطالبه از رییس جمهور برای مذاکره با ما جوانان و دانشجویان دلسوز و دلواپس کشور و مردم ایران راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با صدور بیانیه ای از راه اندازی کمپین امضای ما تضمین است خبر داد و اعلام کرد: کمپین امضای ما تضمین است به منظور مطالبه از رییس جمهور برای مذاکره با ما جوانان و دانشجویان دلسوز و دلواپس کشور و مردم ایران در دانشگاه امیر کبیر راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این بیانیه به شرح زیر است:
در روز هایی که مردم از مشکلات اقتصادی گله مندند و متاسفانه عمل جدی ، تخصصی و سریع از سوی مسئولین به چشم نمی خورد، بر آن شدیم تا به کمک مسئولین شتافته و آنها را به گره گشایی از مشکلات مردم واداريم.

"امضای ما تضمین است" کمپيني ست برای مطالبه از رییس جمهور محترم کشورمان، آقای دکتر روحانی، به عنوان اجرایی ترین مسئول کشور.
مطالبه ای متفاوت، مطالبه ای برای مذاکره؛ اما این بار مذاکره با ما جوانان و دانشجویان دلسوز و دلواپس کشور و مردم ایران.

مدت هاست متخصصین جوان حوزه های مختلف کشور به تحقیق و بررسی پرداخته و به راهکارهایی رسیده اند که عمل کردن به آن ها چاره ی مشکلات امروز کشور مان است.
جناب دکتر روحانی با اعتماد به متخصصين جوان داخلی و راهکار هایشان برای مدیریت کشور، میتوانند کشور را به خوبی اداره کنند بدون نیاز به برجام هایی مشابه آن چه انجام شد و متاسفانه سرانجام نيکويي نداشت.
ما دانشجویان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر این راهکار ها را جمع آوری کرده و طی کمپين "امضای ما تضمین است" از رييس جمهور محترم تقاضا داریم این بار به جای آمریکا با مردمش مذاکره کند.
ما با آغوش باز این راهکار ها را در اختیار ایشان قرار میدهیم و از ایشان خواستاریم که تنها و تنها به آن ها عمل کنند، چرا که تلاش و کار شبانه روزی ایشان تنها کلید حل مشکلات کشور است.

از مردم صبور کشورمان نیز میخواهیم به این کمپين بپیوندند و هم صدا با ما بگویند : آقای روحانی "بجای آمریکا با مردمت مذاکره کن" .
دل سوزان کشور و انقلاب اسلامی مان، میتوانند از طریق سایت و کانال انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به متن راهکار ها و کمپين دست یابند و از طریق امضای اينترنتي طومار کمپين ، نشر کمپين در فضای شخصی و توييتري با هشتگ #امضای_ما_تضمین_است و یا تهیه فیلم از اعلام شعار کمپين توسط ایشان و ارسال برای ما پیوستن شان به کمپين را اعلام بفرمایند.
به امید آبادانی ایران مان، به دنبال اعتماد به راهکارهای جوانان ایرانی.
لازم به ذکر است؛ در روز نخست راه اندازی این کمپین نمازگزاران جمعه در مصلای تهران با امضای طوماری به این کمپین پیوستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!

برنی سندرز، سناتور آمریکایی در پاسخ به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص قیام دانشجویان آمریکایی، در بیانیه‌ای گفت: «نه آقای نتانیاهو. اشاره کردن به این نکته که کابینه افراطی شما در مدت شش ماه ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزار نفر را زخمی کرده است که ۷۰ درصد آنان زن و کودک هستند، نه یهودستیزی محسوب می‌شود و نه طرفداری از حماس است». 

به گزارش هاآرتص، وی در ادامه این بیانیه گفت: «اگر بگوییم بمباران‌های شما بیش از ۲۲۱ هزار واحد مسکونی در غزه را به طور کامل ویران کرده و بیش از یک میلیون نفر (تقریبا نیمی از جمعیت غزه) را بی‌خانمان کرده، یهودستیزی نیست».

سندرز در انتهای این بیانیه با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی با برچسب یهودستیزی سعی دارد جنایات رژیم اشغالگر را توجیه کند، گفت: «آقای نتانیاهو، لطفا با تلاش برای منحرف کردن توجه ما از سیاست‌های جنگی غیراخلاقی و غیرقانونی کابینه افراطی و نژادپرست شما، به شعور مردم آمریکا توهین نکنید... اینکه شما را در قبال اعمال‌تان مسئول بدانیم یهودستیزی نیست». 

اظهارات این سناتور آمریکایی یک روز پس از آن بیان می‌شود که نتانیاهو دانشجویان معترض در سراسر آمریکا را که به نشانه حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه دست به تظاهرات زده‌اند «افرادی یهود‌ستیز» خواند. او که از قیام دانشجویان آمریکایی شوکه شده بود، این اعتراضات را محکوم کرد.

گفتنی است، پس از اینکه هفته گذشته بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا در نیویورک حین اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و درخواست برای آتش‌بس دستگیر شدند، موج تظاهرات دانشجویی در سراسر آمریکا گسترش یافت.

اعتراضات تا جایی پیش رفت که مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین را متوقف کند، باید استعفا دهد. این اظهارات  واکنش شدید دانشجویان را در پی داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • بیایید با هم صحبت کنیم!
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر