Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@04:30:47 GMT

ترافیک پرحجم در محورهای هراز و کندوان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۷۴۰۳

صراط:

علیرضا قدمی اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان در برخی مقاطع به‌صورت پرحجم و در سایر محورهای استان به‌صورت عادی و روان است.

به گزارش فارس وی درباره قفل شدن محورهای هراز و کیاسر شب گذشته، افزود: حجم بالای ترافیک موجب بروز گره ترافیکی در محورهای هراز، کندوان و کیاسر شد که مشکل محور کندوان باتوجه به اعمال محدودیت یک‌طرفه تاحدی جبران شد ولی قفل شدن خودروها در محورهای هراز و کیاسر موجب کلافگی رانندگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همکاران پلیس راه نسبت به اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر اقدام می‌کنند زمانی‌که محور دوطرفه شود موجب پس‌خوردگی ترافیک می‌شود.

قدمی بیان کرد: موضوعی دیگر که رانندگان رعایت نمی‌کنند جاده‌ای که برای تردد دو لاین خودروها است و رانندگان باید به موازات یکدیگر تردد کنند در برخی موارد حتی باتوجه به تردد خودروها در شانه خاکی 6 لاینه شد.

وی ادامه داد: قدم به قدم نیز مأموران پلیس نمی‌توانند بایستند بنابراین خود رانندگان باید رعایت کرده و وارد شانه خاکی جاده نشوند تا موجب بروز گره ترافیکی نشود.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: موضوع دیگر اینکه استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان ضروری است به این دلیل که مواردی از واژگونی خودروها داشتیم که به‌دلیل نبستن کمربند منجر به آسیب جدی برای سرنشینان شد.

قدمی در پایان گفت: سفرهای تابستانی نیز در حال افزایش بوده که در شهریور ماه به اوج خود می‌رسد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ترافیک کندوان تردد خودرو صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

جانشین پلیس راه کشور گفت: شب گذشته به دلیل بارش باران در جاده کرج - چالوس شاهد ریزش سنگ بودیم که امروز هم خطر ریزش سنگ در این مسیر وجود دارد.

سرهنگ سیاوش محبی به ایرنا اظهار کرد: اتوبان شمال شب گذشته در محدوده تونل شماره ۱۲ از ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه تا ساعت پنج امروز به دلیل ریزش سنگ مسدود بود که پس از پاکسازی، بازگشایی شد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های کشور به ویژه جاده‌های شمالی،خاطر نشان کرد: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی به ویژه مسیر برگشت از استان های شمالی به طرف تهران با پایان یافتن تعطیلات سنگین و پر حجم است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: د محور چالوس بدلیل ترافیک پرحجم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شمال به جنوب یکطرفه شده است.

محبی ادامه داد:درمحور هراز از ساعت ۱۵ امروز تردد وسایل نقلیه از آبعلی به سمت آمل ممنوع شد و از آمل به سمت رودهن یا آبعلی مسیر یکطرفه است تا زمانی که بار ترافیکی تخلیه شود.

وی ادامه داد: در محدوده پاسگاه لاریجان و قبل از شهر مرزن آباد شاهد پس زدگی ترافیک هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: به رانندگانی که هنوز مسیر بازگشت را آغاز نکردند توصیه می شود که بازگشت خود را به فردا موکول کنند تا ترافیک کمتری را در جاده ها تجربه کنند.

محبی ادامه داد: اگر رانندگان در این ساعات سفر بازگشت خود را آغاز کنند با تاریکی شب و پیک ترافیک مواجه می شوند و ممکن است ساعت ها پشت ترافیک بمانند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی