Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:56:42 GMT

پیکر جانباز شهید در دودج داریون شیراز به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۷۴۶۱

پیکر جانباز شهید در دودج داریون شیراز به خاک سپرده شد

شیراز-ایرنا- پیکر آزاد قادری جانباز25 درصد دوران دفاع مقدس، با حضور اقشار مختلف مردم در روستای دودج بخش داریون شیراز تشییع و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) این روستا به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،پیکر این شهید جانباز دودجی با انجام تشریفات نظامی و با حضور اهالی منطقه دودج داریون،مسئولان ادارات و نهادها،خانواده های معزز شهدا و سایر همرزمانش و پس از اقامه نماز در خاک آرمید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانباز شهید آزاد قادری سال 66 در منطقه عملیاتی شلمچه براثر اصابت ترکش دشمن بعثی و حملات شیمیایی دچار مجروحیت شد.
وی پس از سال ها تحمل رنج و مصائب ناشی از این مجروحیت دوشنبه 22مرداد ماه جاری در بیمارستان نمازی شیراز دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
آیین تشییع پیکر این جانباز 26 مرداد برگزار شد.
داریون در حدود 36 کیلومتری شمال شرقی شیراز است.
ع م / 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جانباز شهيد داريون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته دست به چهار جنایت جدید علیه غیرنظامیان زده که ۴۲ شهید و ۶۳ زخمی د رپی داشته است.

او در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با گذشت ۱۹۶ روز از جنگ، تعداد شهدا به ۳۴۰۱۲ و تعداد زخمی‌ها به ۷۶۸۳۳ نفر افزایش یافته است و همزمان پیکر هزاران شهید همچنان زیر آوار ساختمان‌ها مانده و کار آواربرداری نیز به کندی پیش می‌رود.

در این میان با خروج نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس، نیرو‌های امدادی با فراغ بال بیشتری در حال جست‌و‌جوی پیکر شهدا هستند و در بیمارستان الشفاء در شهر غزه نیز که سه هفته از خروج ارتش اسرائیل می‌گذرد، جست‌و‌جو‌ها ادامه دارد.

سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرده است که ارتش اشغالگر در بیمارستان الشفاء اقدام به دفن پیکر شهدا در چند متری زمین کرده و روی آن را شن و ماسه و زباله ریخته است.

اما در ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل، جنگنده‌های این رژیم، عصر امروز اردوگاه «الشاطی» واقع در ساحل غزه را به شدت بمباران کردند که به شهادت و مجروحیت تعدادی از اهالی غزه منجر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس