Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دارایی روسیه گفت، تصمیم آژانس آمریکایی «فیچ» درباره رتبه‌بندی این کشور با توجه به سیاست تحریم‌ها، اعتراف به پایداری اقتصاد روسیه در برخورد با شوک‌های خارجی است. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ بین الملل اروپا آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، "آنتون سیلوانوف" معاون اول نخست وزیر و وزیر دارایی روسیه اعلام کرد که تصمیم آژانس آمریکایی «فتچ» (‌Fitch) درباره رتبه بندی روسیه در شرایط اعمال تحریم‌های خارجی، نشان دهنده اعتراف به پایداری اقتصاد روسیه در برخورد با شوک‌های خارجی و ارزیابی بالا از کیفیت حل و فصل مسائل اقتصاد کلان در این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، دولت روسیه از تصمیم این آژانس آمریکایی برای پیش‌بینی مثبت درباره رتبه‌بندی روسیه ابراز رضایت کرده و یادآور شد که اکنون این مسئله برای بهبود هر چه بیشتر وضعیت اقتصادی کشور بسیار مفید خواهد بود.

لازم به یادآوری است که آژانس «فیچ» (‌Fitch) روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که اقتصاد روسیه توانسته است به خوبی در مقابل تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا در ماه آوریل مقاومت کرده و برغم برخی ناپایداری‌ها در ابتدای امر، پیش‌بینی می‌شود که رشد تولید ناخالص داخلی در روسیه افزایش یابد.

بر اساس این اطلاعات، اعتبار بلندمدت روسیه در زمینه ارزهای خارجی با توجه به سطح سرمایه‌گذاری‌ «بی.بی.بی»، دارای چشم‌اندازی مثبت است. رتبه‌بندی کوتاه مدت روسیه نیز در سطح «اف-3» تایید شده است.

انتهای پیام/

R1445/P36447/S8,89,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، رضامراد صحرایی در ویراستی نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت. 

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم.»

طبق اطلاعاتی که دانشگاه فرهنگیان در اختیار خبرگزاری پانا قرار داده، تعداد ۵۷۰۹ نفر از دانشجو‌ معلمان ورودی ۱۳۹۹ دانشگاه فرهنگیان، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در تمامی پایه‌های مقطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه مشغول به تدریس در مدارس هستند. 

این دانشجو معلمان در تمامی مقاطع تحصیلی مشغول به تدریس هستند و در همه استان‌ها به غیر از استان‌های اردبیل، ایلام، لرستان، خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی با هدف کمک به رفع بحران کمبود معلم و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم آستین همت بالا زده‌اند.

همچنین طبق اعلام این دانشگاه، استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان، تهران، سیستان‌و‌بلوچستان، فارس، کرمان و مازندران بیشترین جذب این گروه از دانشجومعلمان را داشته اند.

دیگر خبرها

  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی