Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@23:25:34 GMT

فصل جدید لیگ ایتالیا از امشب آغاز خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۷۵۸۷

فصل جدید لیگ ایتالیا از امشب آغاز خواهد شد

لیگ ایتالیا بدون شک با حضور فوق‌ستاره‌ای مثل کریستیانو رونالدو بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ لیگ سرزمین چکمه از امشب آغاز خواهد شد و یوونتوس قهرمان ۷ دوره اخیر سری A مهمان کیه‌وو خواهد بود. لیگ ایتالیا بدون شک با حضور فوق‌ستاره‌ای مثل کریستیانو رونالدو بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه شروع این لیگ به معرفی تیم‌های بزرگ ایتالیا خواهیم پرداخت. تیم‌هایی که در بالای جدول در کورس قهرمانی و حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده قرار خواهند گرفت یعنی یوونتوس، ناپولی، میلان، اینتر، رم و لاتزیو.

یوونتوس؛ هشتمین قهرمانی با شماره ۷
فصل قبل هفتمین قهرمانی متوالی برای بانوی‌پیر سخت به دست آمد. ناپولی آن‌ها را تحت فشار قرار گذاشت، اما هرطور شده بود باز هم با پشت سر گذاشتن این رقیب به اسکودتو رسیدند. غول‌های تورینی این فصل هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنند و به اعتقاد همه با حضور کریستیانو رونالدو قوی‌تر هم خواهند شد. اگرچه از طرفی تمرکز یووه به طور جدی روی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هم خواهد بود.

ستاره: میرالم پیانیچ
در حالی که می‌توانستیم این بخش را به کریستیانو رونالدو اختصاص بدهیم، اما از بازیکنی نام خواهیم برد که خودش را در پیراهن بیانکونری ثابت کرده. نقش میرالم پیانیچ بازیساز قهار یوونتوس است که می‌تواند در کنار هافبک‌هایی مثل خدیرا، جان و متوئیدی این فصل یک کمربند میانی محکم برای یووه تشکیل دهد. او خلاق است و به گلزنی رونالدو هم کمک خواهد کرد. 
خرید کلیدی: کریستیانو رونالدو
چه کسی جز کریستیانو رونالدو؟ عطش موفقیت فردی CR۷ تیم را به هدف خودش می‌رساند. مدعی کسب توپ طلاست و نمی‌خواهد به این زودی‌ها پا پس بکشد. حتی در ۳۳ سالگی هم باید رونالدو را یکی از شانس‌های اول آقای‌گلی دانست. آلگری با امید به گلزنی‌های رونالدو تصمیم گرفت ایگواین را از تیم کنار بگذارد. یوونتوسی‌ها به خصوص در لیگ قهرمانان به تجربه رونالدو دل بسته‌اند. 
پیش‌بینی
با توجه به اینکه ناپولی روی نیمکت تغییر داشته، رم و اینتر هم فاصله‌شان با یووه آن‌قدر نزدیک نیست که خطری برای این تیم تهدید کنند، پیش‌بینی می‌کنیم قهرمانی هشتم آسان‌تر از قهرمانی قبلی در آغوش بانوی‌پیر قرار بگیرد.

ناپولی؛ تحقق رؤیا با کارلتو
وقتی کارلو آنچلوتی به ایتالیا برگشت تا هدایت ناپولی را در دست بگیرد، ستاره‌های بزرگی کاندیدای پوشیدن پیراهن پارتنوپی بودند، اما کارلتو با اسکلت اصلی تیمی که ساری به رقابت با یوونتوس در صدر جدول می‌فرستاد، تیمش را برای فصل جدید آماده کرده است. ناپولی حالا با یک تفکر موفق در فوتبال ایتالیا فصل جدید را آغاز خواهد کرد. هنوز هم هواداران پارتنوپی امیدوار هستند حسرت ۲۸ ساله‌شان در پایان فصل خاتمه پیدا کند.


ستاره: کالیدو کولیبالی
به طور ساده بخواهیم بگوییم: کولیبالی ارزشمندترین بازیکن ناپولی است. باشگاه ناپولی پیشنهادهای بزرگ حتی تا ۹۰ میلیون یورو را هم برای حفظ این مدافع سنگالی رد کرد و یقیناً این باشگاه می‌داند یک مدافع خوب چه ارزشی برای پارتنوپی دارد. ستون قابل اعتماد ناپولی است و اغراق نیست اگر بگوییم این مدافع ۲۷ ساله بهترین مدافع سری A. است. 
بهترین خرید: سیمونه وردی
ژانویه اولین پیشنهاد ناپولی برای جذب مهاجم بولونیا رد شد، اما در نهایت تابستان موفق شدند پیراهن پارتنوپی را بر تن سیمونه وردی کنند. سیمونه فصل فوق العاده خوبی در یک تیم پایین جدولی داشت و اگر با شرایط تیم جدیدش خودش را زود سازگار کند، مثل اینسینیه یکی از بازیکنان برتر فوتبال ایتالیا خواهد شد. 
پیش‌بینی
با توجه به اینکه باشگاه برای موفقیت در لیگ قهرمانان و جام‌حذفی هم برنامه‌ریزی کرده، به نظر می‌رسد تصور اینکه مثل فصل قبل ۹۱ امتیاز بگیرند، سخت باشد. هم رقبا بیشتر از ناپولی تقویت شده‌اند و حضور دوباره در لیگ قهرمانان نتیجه خوبی برای تیمِ کارلتو است.

میلان؛ انقلاب دیگری برای روسونری
میلانِ چینی تبدیل به میلانِ آمریکایی شد، پائولو مالدینی اسطوره‌ای به باشگاه برگشت و باز هم بازیکنان بزرگی پیراهن روسونری را بر تن کردند. یک انقلاب دیگر در باشگاه پرافتخار ایتالیایی. در فصل جدید هم کرگدن روی نیمکت میلان است و می‌خواهد مثل روزهای ابتدایی حضورش در تیم اول باشگاه موفق باشد. سرانجام میلان می‌تواند بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرد؟ منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه می‌کنند.


ستاره: گونسالو ایگواین
شوکه‌کننده‌ترین انتقال فوتبال ایتالیا جدایی زودهنگام مهاجمی بود که یووه برای جذبش ۹۰ میلیون یورو هزینه کرد. گونسالو ایگواین قربانی حضور رونالدو شد و حالا می‌خواهد پس از ناپولی و یوونتوس در میلان توانایی‌هایش را نشان دهد. آمار گلزنی فوق العاده ایگواین میلانی‌ها را به داشتن یک گلزن قهار در فصل جدید و برطرف شدن مشکل گلزنی تیم امیدوار می‌کند. 
بهترین خرید: ماتیا کالدارا
قطعاً وقتی یک مدافع آینده‌دار را به جای مدافعی که سال‌های پایانی دوران بازی‌اش را سپری می‌کند به خدمت می‌گیرید، برنده شما هستید. کالدارا در ۲۴ سالگی به سن‌سیرو آمد تا زوج السیو رومانیولی شود. مدافعانی که از آن‌ها با عنوان زوج خط دفاعی آتزوری در آینده نام برده می‌شد حالا هردو در میلان حضور دارند. بعد از فرانک کسیه و آندره‌آ کونتی سومین بازیکن آتالانتای خوب دو فصل پیش هم میلانی شده. 
پیش‌بینی
نه می‌خواهیم بیش از حد خوشبین باشیم نه با عینک بدبینی آینده میلان را نگاه کنیم. خریدهای خوبی داشته‌اند و اگر ثبات داشته باشند به لیگ قهرمانان بازخواهندگشت. در هر صورت پروژه جنارو گتوزو در میلان بلندمدت است نه یک راه‌حل سریع.

اینتر؛ نراتزوری وارد می‌شود
فصل قبل را بسیار خوب شروع کردند و حتی برخی اعتقاد داشتند یووه را آن‌ها از تخت سلطنت پایین خواهند کشید، اما تیمِ لوچانو اسپالتی افت کرد و حتی جواز حضور در لیگ قهرمانان را هم به‌سختی گرفت. با این حال اینتر هم برای فصل جدید تقویت شده و هواداران نراتزوری تیم‌شان در قواره یک مدعی قهرمانی می‌بینند. هنوز یادمان هست طرفداران اینتر با چه اشتیاقی بازی آخر برابر لاتزیو تیم‌شان را به یک برد حیاتی و لیگ قهرمانان رساندند.


ستاره: مائورو ایکاردی
تا وقتی مائورو ایکاردی در اینتر حضور دارد، همیشه عنوان ستاره به او تعلق خواهد گرفت. او فصل قبل بالاتر از ستاره‌های زیاد در خط حمله تیم‌های ایتالیایی با ۲۹ گل آقای گل شد. در فصل جدید با تقویت بیشتر خط حمله شاید حتی به مرز ۳۰ گل زده در یک فصل هم برسد. این فصل زوج خوب و باانگیزه‌ای مثل لائوتارو مارتینس را هم کنار خودش می‌بیند. 
بهترین خرید: راجا ناینگولان
انتقال راجا ناینگولان هافبک متعصب رمی‌ها به اینتر غیرمنتظره بود. او هم به مربی سابقش اسپالتی اعتماد کرد و راهی شهر میلان شد. بعد از خط خوردن از لیست تیم ملی بلژیک برای جام جهانی برای اینکه می‌دانست مربی سابقش بهترین بازی را از او خواهد گرفت راهی اینتر شد تا خودش را ثابت کند. نراتزوری حالا یک هافبک جنگنده و توپ پخش‌کن فوق العاده در میانه میدان دارد. 
پیش‌بینی
قرار گرفتن بین ۴ تیم بالای جدول در دسترسِ اینتر هست. با این حال اسپالتی تیمش را به گونه‌ای تقویت کرده که رقیب یوونتوس در کورس قهرمانی باشد. البته فراموش نکنید این فصل اینتر در مسابقات پرفشاری همچون لیگ قهرمانان اروپا هم باید به مصاف رقبای بزرگ خودش برود و برنامه آن‌ها فشرده‌تر از قبل است.

رم؛ همان تیمِ همیشگی
تغییر در ترکیبِ تیم اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو زیاد هم که باشد باز هم ثبات دارند. رم خودش را بین بالانشینان جا کرده و با وجود از دست دادن ستاره‌هایی همچون آلیسون و ناینگولان می‌تواند تیم باکیفیتِ لیگ ایتالیا باشد. جالوروسی به بازیکن خاصی متکی نیست و به نوعی تبدیل شده به یک تیمِ بازیکن‌ساز. عملکرد یک مدیرورزشی مثل مونچی نشان می‌دهد استراتژی رم آن‌ها برای همه‌چیز برنامه دارند.


ستاره: جنگیز اوندر
یکی از جوان‌هایی که به رم آمد تا مطرح‌تر شود. بال راست ترکیه‌ای با ۲۱ سال سن آینده بسیار خوبی دارد و خیلی زودتر از زمانی که تصور می‌شد به ترکیب اصلی جالوروسی رسید. او شجاع است و سرعت و تکنیک بالایی دارد. یک بال ارزشمند که حتی می‌شود برخی اوقات روی گلزنی او بیش از مهاجم نوک تیم حساب باز کرد. 
بهترین خرید: خاویر پاستوره
مهم‌ترین مسئله در سیستم ۳-۳-۴ دی‌فرانچسکو داشتن هافبک میانی قوی برای قرار گرفتن پشتِ مهاجم نوک است. خاویر پاستوره روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن میخکوب شده بود و بهترین تصمیم را با جدایی از این تیم گرفت. بعد از ۷ سال پاریس را ترک کرد تا به ایتالیا برگردد. هافبک تهاجمی سابق پالرمو حالا دوباره می‌تواند در لیگی بدرخشد که خودش را آنجا مطرح کرد. 
پیش‌بینی
تیمی که فصل قبل تا نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفته قطعاً فصل جدید هم یکی از برترین تیم‌های ایتالیا خواهد بود. شاید در کورس قهرمانی نباشند، اما یکی از مشتریان ثابت ۴ جایگاه بالای جدول خواهند بود.

لاتزیو؛ اشتیاق بیانکوچلستی
فصل قبل در آخرین لحظات شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند، با این حال لاتزیو تحت هدایت سیمونه اینزاگی با ترکیب جوانی که دارد مشتاقِ موفقیت است. نمی‌توان عملکرد کلی بیانکوچلستی را زیر سؤال برد چراکه در دو فصل اخیر با اینزاگی راضی‌کننده بوده. آن‌ها باز هم فصل جدید برای رقبای بزرگ چالش ایجاد خواهند کرد.


ستاره: چیرو ایموبیله
در کنار ایکاردی با ۲۹ گل بهترین گلزن فصل قبل سری A. بود. در حالی که با حضور در آلمان و اسپانیا توانایی‌های او به عنوان یک گلزن بالفطره زیر سؤال رفته بود، دوباره در ایتالیا خودش را ثابت کرد. چیرو در ۲۸ سالگی در بهترین فرم خودش قرار گرفته و برای هر خط دفاعی کابوس است. آمار ۴۱ گل زده در ۴۷ بازی در تمامی رقابت‌ها در فصل پیش فوق العاده بود. 
بهترین خرید: خواکین کورئا
۱۶ میلیون یورو برای این هافبک تهاجمی ۲۳ ساله پرداخت شد تا گران‌ترین بازیکن فصل جدید بیانکوچلستی باشد. باشگاه سویا او را در ایتالیا و تیم سامپدوریا کشف کرد. بعد از دو سال باتجربه‌تر شد و در آندلوس درخشید تا با پوشیدن پیراهن لاتزیو به ایتالیا برگردد. خواکین ریزنقش و باهوش است و می‌تواند لاتزیو را در فاز حمله جذاب‌تر کند. 
پیش‌بینی
برای لاتزیو حضور بین مدعیان قهرمانی سخت خواهد بود. هدف آن‌ها هم این نیست و به حضور در جمع ۴ تیم برتر فکر می‌کنند. اگرچه به نظر می‌رسد باز هم پایان فصل در جایگاهی قرار بگیرند که حضورشان در لیگ اروپا را قطعی کند.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اینتر قدس آنلاین کریستیانو رونالدو لیگ ایتالیا ناپولی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران

به گزارش ورزش سه، دوازده قهرمانی طی شانزده دوره برای ایران بدست آمد یا پنج قهرمانی در هشت دوره. کارنامه‌ای حیرت‌آور که از دوران حسین شمس و ویکتور هرمانتس آغاز شد، با محمدحسن انصاری فرد اوج گرفت و با معمار فوتسال ایران جوراندینو برزیلی شکل تازه و رنسانسی به خود گرفت. فتوحات باری دیگر با پدر فوتسال ایران حسین شمس ادامه پیدا کرد و ناظم الشریعه آن را تداوم بخشید.چنین حاکمیتی نشانه قدرت تیم ملی فوتسال ایران بود یا کیفیت انحصارگرانه جاری در فوتسال آسیا که اکثر تیم هایش شکننده بودند؟ چرا در شش جام اخیر، تاج و تخت سه فصل به ایران تعلق داشته و سه فصل به سامورایی‌ها؟ حریفان ایران پیشرفت شگفت‌انگیزی داشته اند یا یوزها در باد فرمانروایی گذشته به خواب رفته‌اند؟ هر دو یا فقط یکی ؟

باید اهمیت آنچه حریفان ایران انجام داده‌اند را در روند یک دهه‌‌ای‌ شان جُست. مگر در جام جهانی لیتوانی، ازبک‌ها نفس ناظم الشریعه و فوق ستاره هایش را به شمارش ننداختند؟ مگر آن‌ها هشت بار دروازه تیم ملی را فرو نریختند؟ مگر نمی‌گفتند فاصله‌ی قدرت دو تیم، بین زمین است تا آسمان و فوتسال آسیا را ایرانی‌ها تعریف می‌کنند. پس چرا صعود تیم سوم جهان برابر ازبک‌‌های کوچولوی دیروز به اما و اگر کشیده شد؟ ایران ۹ _ ازبکستان ۸ و کسی این نتیجه نزدیک را باور نمی‌کرد.

سامورایی‌ها در همان جام جهانی، غول بزرگ، برزیل را به دردسر انداختند و حتی زننده گل نخست بازی بودند. شوتا هوشی ژاپن را پیش انداخت، اما برزیلی‌ها خیلی بزرگ‌تر از سقف آرزوهای آن‌ها بودند. نتیجه پایانی بیانگر خوش اقبالی بزرگان فوتسال در مصاف با سامورایی‌های نوظهور بوده. برزیل چهار و ژاپن دو . آن‌ها یک سال بعد، در جام ملت‌های آسیا ایران را کنار زده و حکومت قاره کهن را در دست گرفتند! تیم ملی ویتنام در سوی دیگر لبخند تزارها را برای قرعه شیرین‌‌شان روی لب‌ها خشک کرد. نمایش پسران فام‌مین‌جیانگ مقابل روسیه، فارغ از هر نتیجه‌ای ستودنی بود و فوق العاده. برتری سه بر دو روس‌ها دو چیز را نشانه می‌رفت. یک، صعود یکی از مدعیان قهرمانی به مرحله بعد و دیگری مسیر سحرآمیز ویتنامی‌ها که به شکل برق‌آسایی پیش رفته‌اند.

*تایلند و میگوئل رودریگو؛

همیشه زیر سایه بی حصر ایران و ژاپن گرفتار شده‌اند. حتی میزبانی تایلندی‌ها هم نتوانسته دستاوردشان را طلایی کند. می‌گویند سرنوشت‌ آن‌ها با رنگ برنزی خو گرفته و عملکردشان تبیین کننده همه چیز بوده است. در جام ملت‌های2000، 2002، 2003، 2004 و 2016 به عنوان سومی دست یافته اند و در دو دوره همه را مات کردند و به فینال راه پیدا نمودند که هر بار با شکست مواجه شدند. تایلند در اولین میزبانی‌ جام ملت‌های آسیا در سال 2000 به جایگاه سوم تکیه زد و در دومین پذیرایی خود از آسیایی ها در سال 2008، عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. آن‌ها با میگوئل رودریگو که روزگاری با ژاپن به دو قهرمانی در آسیا چنگ زد و فوتسال آسیا را از انحصار ایران در آورد، قهرمانی در جام ملت‌ها و صعود به جام جهانی را در سر می‌پروراند. رودریگو را به خاطر آنچه در دوران حضورش با ژاپن به ارمغان آورده را « جادوگر یا شعبده باز » یاد می‌کنند. او که به‌سان جهانگردها، زندگی در همه جای دنیا را تجربه کرده است. مربیگری در اسپانیا، روسیه، ایتالیا و ویتنام را. او پیش از این با تیم ملی تایلند در جام جهانی ۲۰۱۶ همه چشم ها را گرد کرده و بالاتر از مصر و کوبا، صعود خاطره انگیزی در کنار همدیگر را رقم زده بودند.

*ازبکستان و وناسیو لوپز؛

یکی از بهترین مربیان تاریخ اینجاست. در آسیا و روی نیمکت ازبکستان. با موزه‌ای از افتخارات که درونش قهرمانی جام ملت‌های اروپا ( 2010_ 2012 و 2016 ) ، جام باشگاه‌های اروپا با تیم سگویا ( 1999 ) و  لیگ ناسیونال ( لالیگا ) برق می‌زند و چشم نوازی می‌کند. تئورسین بزرگ اینجاست. او که انگاره‌های نو، کامل و جامع را در فوتسال گره زد. حمله، دفاع و چرخش را. یادگاری‌های تاکتیکی که الهام‌بخش برای هر تیم و مربی‌ای بوده در همه جا. لوپز اینجاست، بله در ازبکستان، یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا و میزبان جام جهانی فوتسال 2024. لوپز را در اسپانیا در چند جمله خلاصه می‌کنند. « مربی بزرگی که فوتسال جهان را آموزش داد اما هرگز قهرمان جهان نشد. هرگز ! » می‌گفتند جوهره تاکتیک او پادزهری را برابر قریحه تکنیک برزیلی ها کشف نکرده. که مربوط به دو شکست پیاپی در فینال جام جهانی مقابل برزیل بوده است. می‌گفتند لوپز بزرگترین قربانی فالکائو اسطوره فوتسال جهان به شمار می‌رود.

وناسیو رهبری ازبک‌ها را بر عهده گرفته، اما آیا آن‌ها در قواره‌های طنازی برابر ایران خواهند بود؟ آیا آهنگ‌های تاکتیکی او در ازبکستان همساز است؟ حقیقت این است که ازبک‌ها همیشه در رویارویی با ایران هراس داشته‌اند و شکست خوردگان سنتی بوده‌اند. آن‌ها در هر نبردی برابر یوزها زانو زده‌اند. تقابل لوپز و شاگردانش که به تازگی الفبای فوتسال واقعی را آموخته‌اند، با ستاره‌های ایران دیدنی خواهد بود

*ویتنام و دیگو جوستوزی؛

دیگو جوستوزی در 37 سالگی با برپایی تیمی منسجم و از جنس آلبی سلسته ( آمیزه‌ای از سرسختی _ جنگندگی و در نهایت دلربایی ) که یکی بدعت‌گذاران فوتسال خوانده می‌شدند را، از عقده بیست‌وهفت ساله‌اش رهایی بخشید و برای نخستین بار آرژانتین را قهرمان جهان کرد. یک سال قبل، سرزمین نقره را از زیر سایه برزیل بیرون آورد و قهرمانی کوپا را هم بالای سر برد. دو سال جادویی در مرز چهل سالگی که او را جوانترین رباینده جام جهانی بدل ساخت. افتخاراتی که مردم آرژانتین را به وجد آورد تا پیش از گذشته رشته فوتسال را به ذهن بسپارند و بیشتر اهمیت دهند. بازی فیزیکی و درگیرانه در کنار آن فوتسالی با برنامه و با حوصله، باعث تا آرژانتینی‌ها نمایشی قوام‌یافته‌ تر در آوردگاهی جهانی ظاهر شوند. حتی با ترک ناگهانی آرژانتین، شاگردانش در جام جهانی ۲۰۲۱ با میراث گرانبهایش که بر جای گذاشته بود، به فینال راه یافتند اما از تکرار عنوان قهرمانی ناکام ماندند. با این وصف، موفقیت آرژانتین را با دیگو ۳۷ ساله و شاداب که در کنار خط به پرواز در می‌آمد را قلمداد می‌کنند.

دیگو و ویتنام چندی پیش برابر ایران صف‌آرایی کردند و به‌رغم شکست، عملکرد و اجرای قابل قبولی را داشتند. آن‌ها بارها موقعیت‌های خطرناکی روی قفس توری ایران خلق کردند و لاک دفاعی شمسایی را به زحمت انداختند. رویاهای ویتنام در قهرمانی آسیا سِیر نمی‌شود، بلکه موفقیت‌ و راهیابی به جام جهانی فوتسال چشم انداز آن ها در رقابت‌های آسیایی خواهد بود.

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از امروز آغاز شد و روز آینده تیم شمسایی در اولین گام به مصاف افغانستان می‌رود. صعود از مرحله گروهی کار دشواری برای ایران نخواهد بود، اما کار سخت فوتسالیست‌های ایرانی برای گرفتن سهمیه جام جهانی و بازپس گیری جام قهرمانی از ژاپن با رسیدن به مرحله حذفی آغاز خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی