Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- بيمه‌شدگان و مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي در صورت فقدان دفترچه درماني، موضوع را سريعا به شعبه تأمين اجتماعي اطلاع دهند تا از سوء استفاده‌هاي احتمالي از آن جلوگيري شود زيرا تبعات اين سوء استفاده بيمه شده را نيز در بر مي‌گيرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، بيمه‌شدگان و مستمري‌بگيراني که بنا به دلايلي دفا‌تر درماني آن‌ها مفقود مي‌شود بايد با مراجعه به شعبه تامين اجتماعي ضمن اعلام فقدان آن، براي دريافت دفترچه درماني المثني نيز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بيمه شدگان و مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي در هنگام مراجعه به مراکز ملکي اين سازمان براي دريافت خدمات نياز به ارائه دفترچه ندارند و با ارائه کدملي خدمات را دريافت مي کنند. طرح حذف دفترچه درماني در مراکز طرف قرارداد ٨ استان کشور نيز آغاز شده ولي در هنگام مراجعه به ساير مراکز طرف قرارداد اين سازمان در نياز به ارائه دفترچه درماني است، لذا بيمه شدگان و مستمري بگيران در حفظ و نگهداري دفترچه هاي درماني بکوشند.
تکميل فرم درخواست صدور دفترچه درماني المثني، پرداخت مبلغ خسارت صدوردفترچه درماني المثني و ارائه اصل و تصوير شناسنامه و کارت ملي صاحب دفترچه مفقودي مدارک لازم براي صدور دفترچه المثني است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مفقود دفترچه درماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند