Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@21:59:40 GMT

بقای انقلاب در گرو عدالت و مبارزه با فساد است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۷۷۲۱

بقای انقلاب در گرو عدالت و مبارزه با فساد است

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای از اقدام رئیس  سازمان بسیج مستضعفین در برخورد با محتکرین و حمایت از مستضعفین جامعه حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از اقدام سردار غلامحسین غیب‌پرور در برخورد با محتکرین و حمایت از مستضعفین جامعه بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: زمانی که قدرت و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور به اذعان حتی دشمنان، در وضعیت بی‌نظیری قرار دارد، متاسفانه در درون این مرزها سستی و دنیاطلبی گروهی زمینه نارضایتی و ناامیدی مردم را فراهم کرده است.

در ادامه با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد، عنوان شده است:‌ عدالت و مبارزه با فساد، جزو مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب بوده و بقای انقلاب هم در گرو تحقق آنهاست. همانطور که در کوران دفاع مقدس، گروهی زالوصفتانه با احتکار مایحتاج عمومی مردم، پا بر گلوی آنها گذاشته بودند، امروز هم در اوج عداوت و رذالت، دشمنان گروهی چنان می‌کنند. امروز همچون 30 سال پیش، بسیجیان در صف اول دفاع از مستضعفین‌اند.

در پایان آورده است: بدین وسیله اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن اعلام تقدیر از دستور و مواضع سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای افشای مفسدین و محتکرین، اعلام می‌کنند در صفوف حمایت از اقتصاد مقاومتی و دفاع از حقوق مستضعفین تا ریشه‌کنی دشمنان و منافقان داخلی انجام وظیفه خواهند کرد.

انتهای پام/4007

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، صنعا پایتخت یمن امروز شاهد برپایی بزرگترین تظاهرات دانشجویی جوانان یمن در حمایت از ملت فلسطین با عنوان «نسل وعده آخرت» بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای سکوت و ناتوانی مستمر در قبال جنایات صهیونیست‌ها ضد ملت غزه را به شدت محکوم کرده و دولت آمریکا را مسئول استمرار این جنایت‌ها توصیف کردند.

جوانان یمنی در این راهپیمایی همچنین مواضع شرافتمندانه دانشجویان و عناصر آکادمیک در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در مخالفت با نسل کشی غزه را ستوده و سرکوب و بازداشت دانشجویان در دانشگاه‌های غربی را به شدت محکوم کرده و خواستار آزادی بازداشتی‌ها شدند.

در بیانیه دانشجویان یمنی همچنین از تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها به عنوان کمترین اقدام در حمایت از ملت و برادران فلسطین حمایت و بر ادامه این روند تاکید شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیشب با صدور بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازیستی صهیونیستی قرار دارد، تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران