Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@16:08:24 GMT

دومین کلین شیت فصل برای پدیده گلری لیگ

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۷۷۷۷

دومین کلین شیت فصل برای پدیده گلری لیگ

دروازه بان تیم پارس جنوبی جم دومین کلین شیت فصل خود را به ثبت رساند.

به گزارش "ورزش‌سه"، احمد گوهری دروازه بان جوان پارس جنوبی که امسال با نظر مهدی تارتار در ترکیب تیمش به میدان می رود، توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و بازی های مطلوبی را انجام دهد.
در پارس جنوبی جم با وجود اینکه رحمان احمدی دروازه بان باتجربه و سابقا ملی پوش حضور دارد، اما عملکرد خوب گوهری در 4 بازی گذشته باعث شده تا مهدی تارتار همچنان به این دروازه بان جوان اعتماد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوهری در بازی اول پارس با فولاد یک پنالتی برای تیمش گرفت و گل هایی که خورد روی اشتباه مدافعان بود. مقابل نفت مسجدسلیمان او نه تنها کلین شیت کرد و موقعیت هایی را از حریف گرفت، یک پاس گل هم از محوطه جریمه برای صالحی ارسال کرد. در بازی با نساجی نیز گوهری فقط از روی نقطه پنالتی گل خورد و عملکرد خیلی خوبی در سایر دقایق داشت و در نهایت در بازی این هفته با استقلال هم توانست دروازه اش را بسته نگه دارد.


این دومین کلین شیت احمد گوهری در 4 بازی گذشته است که حالا به نظر می رسد اعتماد به نفس لازم را برای درخشش در ترکیب پارس جنوبی پیدا کرده است.


گوهری در مصاف با استقلال در چند صحنه با خروج های خوب و به موقع دروازه تیمش را نجات داد و در به دست آمدن این پیروزی نقش داشت. او حالا آینده ای روشن را برای خود متصور است و تلاش می کند تا بتواند همچنان در ترکیب پارس جنوبی روزهای خوبی را سپری کند.

پارس جنوبی جم احمد گوهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوب گفت: با برنامه‌ریزی و اقدام‌های شاخص در سال ۱۴۰۲، دوره تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه کاهش یافت و بیش از ۴ میلیارد مترمکعب گاز به تولید این مجموعه افزوده شد.

به گزارش شانا، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت. 

به گزارش شانا، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست