Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@05:13:06 GMT

واعظ آشتیانی: نباید احمدی نژاد را جدی‌ گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۷۸۱۹

واعظ آشتیانی: نباید احمدی نژاد را جدی‌ گرفت

به گزارش جهان نيوز، در روزی که کشور با چالش جنگ اقتصادی آمریکا دست و پنجه نرم می کند و طبعا اقشاری از جامعه تحت فشار معیشتی هستند، احمدی نژاد دوباره اوضاع جوی را برای موج سواری مساعد می بیند. او ابتدا مردم را به حضور در تجمعات اعتراضی تشویق کرد اما چون با بی توجهی جامعه مواجه شد، در فیلمی وضعیت کشور را بغرنج و بحرانی خواند و گفت: «آقای روحانی شما، تمام حامیانتان در دو جناح سیاسی و دو رئیس قوه دیگر، همه در این وضعیت شریک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید رضایت ملت را جلب کنید. شاید بهترین راهش این باشد که دیگر ادامه ندهید».

چند روز بعد از این فیلم ویدئویی رهبر معظم انقلاب فرمودند: «آنها که می گویند دولت باید برکنار شود در نقشه دشمن نقش آفرین هستند. دولت باید سرکار بماند و با قدرت، وظایف خود را در حل مشکلات انجام دهد».

بسیاری از صاحب نظران در عرصه سیاسی، احمدی نژاد را مصداق این سخن رهبری دانستند و از ژست های اپوزوسیونی رئیس جمهور سابق انتقاد کردند.

برهمین اساس امیررضا واعظ آشتیانی گفت: خطاب سخن رهبر انقلاب فقط به موضع گیری اخیر آقای احمدی نژاد نبود چون افراد دیگری هم بودند و هستند که با ادبیات دیگری استعفای روحانی را بیان می کنند. اما تصور می کنم آقای احمدی نژاد از بیان این صحبت ها قصد و نیتی دارد.

وی افزود: اینکه احمدی نژاد صحبت از استعفای روحانی می کند بیشتر برای طرح یکسری از موضوعاتی است که این موضوعات به گونه ای رقم می خورد که بتواند در افکارعمومی با توجه به شرایطی که الان است، یارکشی کند وگرنه در زمان ریاست جمهوری خود آقای احمدی نژاد شاهد چنین اتفاقات اقتصادی و سیاسی بودیم.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: زمان زیادی نگذشته و از دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد زیاد فاصله نگرفتیم که او امروز فراموش کند در دوران ریاست جمهوری اش وضعیت چگونه بوده و بخواهد نسخه بپیچد که الان باید چگونه باشد.

وی ادامه داد: آقای احمدی نژاد می خواهد نقش اپوزوسیون صریح الهجه را ایفا کند، شاهدیم افرادی که اپوزوسیون می شوند بیشتر استفاده از الفاظ و ادبیاتی را دنبال می کنند که نشان دهند مخالف سیاست های یک جریان هستند و خوب آقای احمدی نژاد هم می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد. معتقدم نباید زیاد نسبت به صحبت های او حساسیت نشان داد.

واعظ آشتیانی تأکید کرد: احمدی نژاد را باید در قواره یک فعال سیاسی دید که یک اظهارنظر شخصی می کند. هرچه بخواهیم توجه و واکنش به صحبت هایش نشان دهیم، او مسائل موضوعات و ادبیات جدیدی را می خواهد منعکس کند بنابراین همچون یک فعال سیاسی عادی باید به او نگاه کرد، نه بیشتر.

وی افزود: امروز کسانی با سوابق فتنه ای صحبت هایی انجام می دهند اما صحبت های آنها با واکنش های جدی سیاسی مواجه نمی شود. معتقدم راه مقابله با کسانی که در مسیری می روند که این مسیر می تواند ایجاد تفرق کند، این است که بدون ایجاد حساسیت، بی اعتنا از کنار صحبت هایشان عبور کنیم.

منبع:نامه نیوز

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی، از رایزنی های نامزدهای ریاست مجلس با منتخبان مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: محمد باقر قالیباف در حال برگزاری نشست‌هایی به صورت فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم با موضوع و دستور کار ریاست مجلس آینده است.

بنابر گزارش ایرنا، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین مجتبی ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی نیز دیدارهای فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم برای معرفی خود به عنوان نامزد ریاست مجلس و ارائه برنامه‌هایشان برنامه ریزی کرده‌اند.

وی افزود: ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی در تماس‌های تلفنی با بنده، آمادگی‌شان برای نامزدی ریاست مجلس آینده را اعلام کرده و عنوان کردند که با توجه به اینکه این توانمندی را برای بر عهده گرفتن ریاست مجلس آینده در خود می‌بینند پا در عرصه گذاشته‌اند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف نیز در مذاکرات حضوری که با بنده و نمایندگان داشتند، آمادگی خود برای ریاست مجلس آینده و نامزدی برای این جایگاه را اعلام کردند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار گزینه‌های ریاست مجلس، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز خود را به عنوان گزینه نائب رئیسی مجلس به منتخبین معرفی کرده است.

وی افزود: همچنین منتخبین مجلس دوازدهم در نشست‌هایی که داشته‌اند تصمیم گرفتند تا فراکسیونی سیاسی در مجلس دوازدهم تشکیل دهند و در واقع سنگ بنای چنین فراکسیونی در این نشست‌ها گذاشته شده است و تا زمانی که اسم نهایی برای این فراکسیون انتخاب شود و مابقی نمایندگان در دور دوم انتخابات مشخص شوند بنا شده نام این فراکسیون همان فراکسیون انقلاب اسلامی باشد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899200

دیگر خبرها

  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است