Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:05:41 GMT

نصب ۵۰ هزار هکتار آبیاری تحت فشار در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۷۹۳۷

نصب ۵۰ هزار هکتار آبیاری تحت فشار در زنجان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به اجرای آبیاری تحت‌فشار در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از آغاز اجرای طرح آبیاری نوین تاکنون ۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان به سیستم آبیاری تحت‌فشار مجهز شده است.

وی اظهار کرد: در سال جاری هزار و ۸۶۰ هکتار آبیاری تحت‌فشار در استان در دست اجرا است و استان زنجان در توسعه سامانه‌های نوین آبیاری رتبه چهارم در کشور را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار در استان زنجان رشد دارد و با استقبال خوب کشاورزان همراه است.

جعفری تأکید کرد: اولویت مهم این سازمان اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار است و توجه به امر مهم طرح آبیاری تحت‌فشار باعث صرفه‌جویی در آب می‌شود و تاکنون هم در استان به خوبی اجراشده است.

وی افزود: در استان زنجان بخش کشاورزی سهم خوبی را در اقتصاد دارد و در سال جاری این بخش درزمینه اقتصاد مقاومتی برنامه‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده و در دست اجرا است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: اجرای آبیاری نوین تحت‌فشار از سال ۹۳ در استان اجراشده و توفیقات خوبی هم داشته است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد

مدیر جهاد کشاورزی نظرآباد گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد کرد .   الماسی گفت: یکی از اهداف برگزاری این‌مراسم ارتقاء امنیت غذا،نحوه مبارزه صحیح و به موقع با آفات غلات و همچنین انجام بیمه محصولات کشاورزی است.   وی گفت: در سال زراعی جاری حدود شش هزار هکتار گندم و حدودا پنج هزار هکتار جو در شهرستان نظرآباد کاشه شده است. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان