Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@23:05:25 GMT

انهدام باند سرقان احشام در شهرستان هامون

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۷۹۳۹

انهدام باند سرقان احشام در شهرستان هامون

سرهنگ عباس کشتگر فرمانده انتظامی شهرستان هامون در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، 

گفت: یکی از تیم‌های پاسگاه انتظامی "لوتک" هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید با ۳ سرنشین جوان مظنون شدند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده و بررسی مدارک راننده و سرنشینان آن، تعداد ۱۳ رأس گوسفند کشف و با توجه به تناقض گویی‌های این افراد و گزارش سرقت احشام؛ خودرو را به پاسگاه منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کشتگر تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند، اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله پلیسی علاوه بر سرقت این احشام به ۲ فقره سرقت دیگر احشام در شهرستان‌های "زهک" و "هامون" با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون عنوان کرد: در ادامه این عملیات ضمن دستگیری ۲ عضو دیگر این باند در بازرسی از مخفیگاه آنان ۴۵ رأس گوسفند سرقتی به همراه یک قبضه کلت کمری کشف شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متمهان که بین ۲۵ تا ۳۱ سال سن دارند برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

انهدام باند سارقان در هامون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و مأموران با هماهنگی مقام قضائی و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات و رصد اطلاعاتی، موفق به شناسایی دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار شدند.

خادمیان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۲ رأس احشام مسروقه را کشف و ضبط کردند و این سارقان حرفه‌ای در عملیاتی از سوی پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا یک دستگاه خودروی پژ و۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به سارقان نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097099

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران