Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@12:03:10 GMT

۵۰۰ تن آهن آلات احتکار شده در خمینی شهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۸۰۸۷

۵۰۰ تن آهن آلات احتکار شده در خمینی شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی جعفری‌نژاد اظهار داشت: طی تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر مشخص شد برخی از فروشندگان عمده آهن آلات از عرضه آهن به بازار خودداری کرده که این اقدام سبب بروز مشکلاتی در این حوزه شده است.

وی افزود: روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موفق شدند یک انبار احتکار انواع آهن آلات را در این شهرستان شناسایی کنند که طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اتاق اصناف از این انبار بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: در این عملیات ۵۰۰ تن انواع آهن آلات شامل پروفیل و تیرآهن احتکار شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آن ۳۳ میلیارد ریال بود، کشف شد.

وی تاکید کرد: با دستور مقام قضایی انبار احتکار کالا پلمب و یک نفر در این رابطه نیز دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جعفری‌نژاد با اشاره به استمرار طرح‌های نظارت و کنترل بر انبارهای نگهداری کالا در سطح شهر بیان داشت: برخورد با مفسدان اقتصادی در اولویت کاری ناجا بوده و پلیس با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع می‌کند.

کد خبر 4377626

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار علی جعفری نژاد فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این گزارش صدا و سیما تاکید شده است که «ذخیره طلا و دلار در خانه و انفاق نکردن آن در قرآن نکوهش شده است و مردم باید حساب سپرده ارزی باز کنند.».

در این گزارش علاوه بر آیات قرآن و توضیحات مفسران، صحبت هایی از حجت الاسلام قرائتی و نیز دیگر کارشناسان مذهبی و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

کد خبر 848562 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟