Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از کشف بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در یک عملیات در گرگان خبر داد. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود فروزان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان گرگان پس از یک سری اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار بزرگ کالای قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از این انبار، 2 هزار و 130 بسته کاغذ و 300 طاقه پارچه قاچاق کشف شد، کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 2 میلیارد و 520 میلیون ریال برآورد کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری 2 نفر در این عملیات خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان کالا را نخواهد داد و شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مراتب را از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرداریحیی الهی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را در این خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.
سردار الهی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم