Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@21:04:11 GMT

تشکیل کمیسیون مشترک در هوانیروز سپاه و ارتش

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۸۱۶۲

تشکیل کمیسیون مشترک در هوانیروز سپاه و ارتش

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد رحمانی» فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران در همایش هم‌افزایی هوانیروز ارتش و سپاه که صبح امروز در ستاد فرماندهی هوانیروز ارتش برگزار شد، اظهار داشت: یکی از افتخارات من و همرزمان پاسدارم حضور در دفاع مقدس در کنار ارتش و هوانیروز است. ما از سال ۶۳ در کنار این عزیزان بوده و شاهد مجاهدت‌های آن‌ها در مقابل دشمن بعثی بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با تشکر از امیر قربانی به دلیل برگزاری این همایش گفت: امروز روز وحدت و هم‌افزایی است و دلاوری‌ها و مجاهدت‌های هوانیروز ارتش بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران با اشاره به پای کار بودن هوانیروز ادامه داد: همه می‌دانند که هر اتفاق و حادثه‌ای که در کشور رخ دهد، اولین یگانی که به سرعت حضور پیدا می‌کند هوانیروز است.

وی با اشاره به نقش آفرینی‌های هوانیروز در زمان صلح تاکید کرد: ماموریت‌های هوانیروز سپاه و ارتش بعد از دوران دفاع مقدس بیش از ماموریت‌های این یگان در زمان جنگ بوده است.

سردار رحمانی با اشاره به خدمات هوانیروز در امدادرسانی و کمک به مردم در حوادث طبیعی گفت: در سیل و زلزله و دیگر حوادث هوانیروز نقش اصلی را برعهده دارد.

فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران عدم شناخت توانایی‌های هوانیروز در دستگاه‌های مختلف را موجب بروز برخی مشکلات دانست و عنوان کرد: افراد متخصص در ستاد مدیریت بحران و حوادث باید حضور داشته باشند تا بتوان بهتر از قابلیت‌های هوانیروز در زمان‌های بحرانی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: هوانیروز سپاه از سال ۶۰ و در عملیات خیبر کم کم شکل گرفت و بعد از آن در قالب نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کار خود ادامه داد و عملاً از سال ۹۵ با فرمان فرماندهی معظم کل قوا هوانیروز سپاه به طور رسمی تشکیل شد.

سردار رحمانی ادامه داد: کمیسیون‌های مشترک و مختلفی در هوانیروز سپاه و ارتش شکل گرفته و هدف ما از تشکیل این کمیسیون‌ها ارتقاء سطح هماهنگی‌ها و آمادگی‌ها بین هوانیروز ارتش و سپاه است.

وی در ادامه به تهدیدات و تحریم‌های دشمن اشاره کرد و گفت: با وحدت و همدلی و با استفاده از تجارب در طراحی و ساخت تجهیزات می‌توان در مقابل دشمن ایستاد.

فرمانده هوانیروز سپاه در پایان عنوان کرد: امروز بحمدالله توانمندی‌های بسیاری در هوانیروز سپاه و ارتش وجود دارد که می‌توان با هم‌افزایی بهره بیشتری از آن ببریم. البته ما امروز نیز در عملیات‌های مختلف هماهنگ و همزمان عمل می‌کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هوانیروز سپاه ارتش هوانیروز سپاه سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد