Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:34:09 GMT

رییس شورای اسلامی مبارکه ابقا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۸۱۸۱

رییس شورای اسلامی مبارکه ابقا شد

مبارکه- در انتخابات هیئت رییسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه فعالیت خالوزاده با کسب حداکثر آراء برای دومین سال پیاپی در سمت ریاست شورا ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، در جلسه انتخابات هیئت رییسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه محمد تقی قاسمیان به سمت نایب رییس، فریدون کیانی به عنوان خزانه دار و غلامرضا نصوحی به عنوان دبیر پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه با رای اعضای شورا انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد خالوزاده، رییس شورای اسلامی شهر مبارکه، در جلسه با بیان اینکه مدیران شهری با همدلی و همزبانی در پیشبرد اهداف شورا و رفع مشکلات شهر فعال بوده اند، اظهار کرد: در این دوره شورا تمامی اعضا در یک هماهنگی و تعامل مثال‌زدنی، انتخابات را برگزار کردند که ماحصل آن وحدت و انسجام شورا خواهد بود.

وی افزود: شهروندان در گذشته فاصله گرفتن شورای شهر از حواشی غیرضروری و پرداختن به مسایل اولویت دار برای عمران و آبادانی شهر را مطرح می‌کردند که اکنون با برگزاری انتخاباتی آرام و بدون تنش، زمینه تحقق بیش از گذشته این مطالبه به حق مهیا شده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رییس شورای شهر شوراي شهر مبارکه اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، اظهار داشت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان، گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرف‌داران آنها از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.

شفقت، افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به‌پای صندوق رأی بیایند.

بنابراین گزارش، دومین دور انتخابات برای شکل‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090919

دیگر خبرها

  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است