Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، علیرضا مسعودی «علی مشهدی» کمدین و بازیگر تئاتر و سینما این روزها علاوه بر بازی در سریال «آرماندو» مراحل پایانی نگارش فیلمنامه سریال «آخر خط» را پشت سر می‌گذارد. این سریال برای پخش در تلویزیون آماده می‌شود که مجید میرخان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد اما هنوز کارگردانی برای آن انتخاب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص کمرنگ شدن حضور خود در برنامه خندوانه پیش‌تر گفت بود: بالاخره من اجراهای خود را انجام داده‌ام و حالا وقت جوانان است که خودشان را در این برنامه نشان دهند. من قبل از پخش خنداننده شو ۱ دیگر روی استیج نرفتم، زیرا احساس می‌کردم که کار خود را انجام داده‌ام و به اندازه کافی دیده شده‌ام. البته از سوی رامبد جوان درخواست حضور در خندوانه را داشتم، اما ترجیح دادم میدان را به جوانان بسپارم و دیگر استندآپ کمدی انجام ندهم.

نسعودی ادامه داد: طی روزهای آتی با مشخص شدن نام کارگردان پروژه تلویزیونی آخر خط وارد مرحله پیش از تولید خواهد شد اما هنوز شبکه پخش این سریال مشخص نیست که به محض شروع تولید مقدمات آن هم فراهم می‌شود.

بازیگر سریال آرماندو سال خوبی را در سینما پشت سر گذاشته است و چندین اثر اکران شده دارد و تعداد دیگری از آثار وی در صف اکران قرار دارند.

انتهای پیام/

28 / 28 علی مسعودی علی مشهدی خندوانه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی مسعودی علی مشهدی خندوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید

با ادامه نهضت احداث جایگاه‌های سوخت جدید در سیستان و بلوچستان، جایگاه مشهدی منصوری، امروز همزمان با ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در زابل به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، مدیر منطقه زاهدان در آیین بهره برداری از این جایگاه گفت: جایگاه اختصاصی مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه است که در شهرستان نیمروز سیستان به بهره برداری رسید.

قربانعلی مردانی با اشاره به موقعیت مکانی بسیار خوب این جایگاه که در محور خروجی شهرستان زابل به سمت نهبندان و همچنین در محدوده شهرستان نیمروز واقع شده است گفت: احداث این جایگاه که عرضه بنزین و نفتگاز در آن انجام می‌شود، اقدامی مؤثر و ضروری در راستای مدیریت توزیع سوخت و تأمین رفاه مردم می‌باشد.
????مدیر منطقه زاهدان گفت: این جایگاه دارای دو سکو، چهار تلمبه و هشت نازل عرضه بنزین و نفتگاز بوده و از ظرفیت ذخیره سازی ۱۳۸ هزار لیتر فرآورده برخوردار است.
????وی افزود: این جایگاه در قالب مجتمع خدماتی، رفاهی در زمینی به وسعت ۳۰هزار متر مربع و با اشتغالزایی ۱۰ نفر و اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و به بهره برداری رسیده است.
????مردانی با اشاره به آغاز نهضت احداث جایگاه‌های جدید در استان گفت: جایگاه مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه منطقه زاهدان و پنجمین جایگاه جدید منطقه است که از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲ تاکنون به بهره برداری رسیده است.
او ابراز امیدواری کرد، یک جایگاه دیگر نیز تا پایان ماه جاری در ناحیه زابل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر منطقه زاهدان در خصوص احداث جایگاه‌های CNG در استان نیز گفت: فراخوان احداث ۲۹ باب جایگاه CNG در منطقه زاهدان و ۲۱ باب در منطقه چابهار انجام شده و در مرحله تشکیل پرونده متقاضیان می‌باشد.
وی همچنین اظهار نمود: تعداد ۱۶جایگاه سوخت مایع جدید نیز در مرحله فراخوان و جذب سرمایه گذار می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی منطقه زاهدان، مراسم افتتاح و بهره برداری از جایگاه مشهدی منصوری ناحیه زابل، امروز باحضور مدیر منطقه زاهدان، معاون بازرگانی منطقه و رییس ناحیه زابل، فرماندار شهرستان نیمروز و تنی چند از مسئولین محلی و معتمدین و مردم منطقه، برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • رونمایی از پویش «با انرژی»
  • آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
  • مسمومیت شدید جوان مشهدی در پی بلع مواد مخدر
  • رنگ ادرار نشان‌دهنده بیماری است؟
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • ده اشتباه رایج در طراحی آشپزخانه و نحوه انجام ندادن آن
  • نوجوان مشهدی  در اسکله نخل تقی عسلویه جان باخت
  • بیماران در سفرهای نوروزی به اندازه کافی دارو همراهشان داشته باشند
  • داده نمای مراحل ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳