Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: این بیسکویت از سانحه غرق شدن کشتی تایتانیک به جان مانده است.

حراجی آثار قدیمی و اشیاء خاطره برانگیز همواره پر رونق بوده در این میان اما یک بیسکویت به قیمت چندهزار پوندی رسید ! بیسکویت به‌جا مانده از سانحه مربوط به کشتی غول‌پیکر تایتانیک، به عنوان گران‌ترین بیسکویت جهان به قیمت 15 هزار پوند فروخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حراجی «هنری آلدریج اند سان» در شهرکِ دیوایززِ شهرستان ویلتشر در جنوب غرب انگلیس چند شیء به جا مانده از کشتی تایتانیک را به مزایده گذاشت و این بیسکویت 5000 پوند بیش از آنچه انتظار می‌رفت، خریداری شد.بر پایه گزارش‌ها، یک مجموعه‌دار یونانی این بیسکویت را خریده است.

ظاهراً جیمز فنویک، یکی از مسافران کشتی «کارپاتیا» این بیسکویت را از کیفِ کمک‌های اولیه یکی از قایق‌های نجاتِ تایتانیک پیدا کرده و آن را نگاه داشته است؛ کارپاتیا یکی از کشتی‌هایی بود که از تایتانیک، پیام درخواست کمک را دریافت کرده بود.

اندرو آلدریج، صاحب این حراجی گفت: «این ارزشمندترین بیسکویت جهان است. نمی‌دانیم از کدام قایق نجات آمده اما تا آنجایی که می‌دانم از هیچ‌یک از قایق‌های نجاتِ دیگرِ تایتانیک بیسکویتی باقی نمانده است.»

«آر‌.ام‌.اس تایتانیک» کشتی بخار بزرگی بود که پانزدهم آوریل 1912، هنگام سفر از بندر ساوت‌همپتون انگلیس به نیویورکِ آمریکا به خاطر برخورد با کوه یخ غرق شد و 1514 نفر از مسافران و خدمه آن جان خود را از دست دادند.جام هدیه شده به ناخدای کشتی کارپاتیا و همچنین عکسِ کوه یخی که باعثِ غرق شدن تایتانیک شد نیز از جمله اقلام حراج شده بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

این زن شیرازی جلوی دوربین کار وحشتناکی کرد! + جزییات

شیطنت های زن همسایه بچه های محل را جذب خود کرد!

مریم 18 ساله 80 هزار تومان می گرفت و کار تهرانی ها را راه می انداخت! + فیلم گفتگو

جزئیات آتش زدن 2 مأمور شهرداری در اهواز!

دوقلوهایی که در یک روز متولد و کشته شدند! +عکس

«حسین» بعد از 15 روز بعد از تولد همه را شوکه کرد! + عکس

سردار قلابی پسرمُرده اش راهم شهید مدافع حرم جا می زد!/عجیب ترین دروغ ها!+تصویر

زن خیانتکار با پسر شوهرش همخوابی عاشقانه می کرد +عکس

سیمین برای یک سرپناه تن فروشی می کرد!

اعدام میثم و 5 مرد مخوف در مشهد + عکس

عکس جنازه مردی برهنه با دستی در گچ! / این آبادانی کیست؟! + جزییات

دختری در سن بلوغ در خانه شیطانی شان ایدز گرفت! !+عکس

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سفر کشتی عکس حراج دنیا فروش بیسکویت کشتی تایتانیک 5 هزار پوند عکس حوادث ایران زندگی فیلم دختر مرد پسرجوان پلیس خیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه نهم حراج سکه طلا، ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود

امتداد - نهمین جلسه حراج سکه طلا در روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه برگزار می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  نهمین جلسه حراج سکه طلا روز یکشنبه مورخ ۲۷  اسفند ماه ۱۴۰۲، برگزار می‌شود. این حراج از طریق سامانه معاملات اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع نهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک‌مرکزی و بدون بسته‌بندی است. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه، یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه خریداری کرد و جمع خرید نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

خاطر نشان می‌شود، شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ است. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود. متقاضیان شرکت در حراج سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می‌توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز به ثبت‌نام و احراز هویت اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲۵۵ واحد صنفی گران‌فروش و متخلف از ابتدای سال
  • عرضه قرآن دوره ممالیک در حراج هنرهای اسلامی
  • کشف کالای قاچاق ۶ میلیاردی در خرمشهر
  • جزئیات حراج امروز سکه طلا در مرکز مبادله
  • کشف کالای قاچاق در خرمشهر
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج؛ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج/ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • فروش ۱۸۳۹ شمش طلا در ۱۵ حراج/ ۱۵۰ کیلو در پانزدهمین حراج فروخته شد
  • ساز مخالف ربع سکه طلا
  • جلسه نهم حراج سکه طلا، ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود