Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات فوتسال لیگ نوجوانان وجوانان استان به میزبانی خواف برگزار شد، این مسابقات درروزهای ۲۵ و۲۶ مردادماه در محل سالن ورزشی شهید اعظمی شهرخواف و با حضور ۸ تیم از شهرستان‌های خواف، کاشمر،تایباد، مه ولات و مشهد برگزار شد.

درپایان این رقابت ها دررده جوانان، تیم‌های لوازم آرایشی ناصرخواف اول ،پارس نوین خواف دوم  شدند وتیم فوتسال اراد تایباد به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رده نوجوانان تیم فوتسال آرایشی رویال خواف مقام اول، ابومسلم کاشمر مقام دوم وتیم فراوری پسته فرشی مه ولات مقام سوم این دوره از مسابقات را از ان خودکردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت فوتسال مشهد برنا خواف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!