Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از کمیته ملی المپیک؛ سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان که شب گذشته راهی دهکده هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شد و با اعضای کادر سرپرستی کاروان و سرپرستان رشته‌های مختلف حاضر در دهکده دیدار وگفت و گو کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان ضمن خیر مقدم به رئیس کمیته ملی المپیک گزارش کاملی را در خصوص وضعیت اسکان، تغذیه، حمل و نقل و مسایل فنی ورزشکاران ارائه کرد.

صالحی امیری نیز ضمن ابراز امیدواری برای اعضای کاروان ورزشی کشورمان خواستار برنامه ریزی و پیگیری مسائل برای اسکان بی دغدغه و پیگیری دقیق و منظم تمرینات ورزشکاران برای حضوری موفق آنها د ر مسابقات شان شد.

بیشتر بخوانید:

 آغاز طوفانی هندبالیست‌های ایران در جاکارتا/درگیری لفظی مهمانان ویژه ایران و عربستان روی سکو‌ها

اهتزاز پرچم ایران در دهکده بازی‌های آسیایی/نقص در سیستم حمل و نقل شهری جاکارتا

علی نژاد نایب رئیس فدراسیون ووشوی آسیا باقی ماند/بحرین حریف هندبالیست‌های ایران شد

انتهای پیام/

حضور امیری در دهکده بازی های آسیایی جاکارتا 2018

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا 2018 کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیهبشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

 لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی