Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:02:10 GMT

جدیدترین جزئیات از وضعیت فعالیت کمباین‌سازی اراک

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۸۷۱۲

جدیدترین جزئیات از وضعیت فعالیت کمباین‌سازی اراک

فرماندار اراک با تشریح جدیدترین جزئیات از وضعیت فعالیت کمباین‌سازی اراک گفت: مانع انتقال کمباین‌سازی از استان مرکزی شدیم. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ استانها مرکزی نظرات

حسین بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت شرکت کمباین‌سازی در استان مرکزی اظهار داشت: خدا را شاکریم که قدم‌های مثبتی در رابطه با کمباین برداشته‌ایم تا این شرکت با مشکلات و بحران‌ها همراه و روبه‌رو نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمباین در آستانه خروج اراک به شهر سبزوار استان خراسان شمالی بود چرا که مالک تصمیم داشت با راه‌اندازی و پیگیری امور کار را بهتر کند ولی خواسته ما جلوگیری از رفتن این شرکت بود چرا که برای استان ضرر داشت و در واقع این بود که شرکت منتقل می‌شد و در نهایت زمین شرکت هم تغییر کاربری می‌دادند و بالاخره به اهداف اقتصادیشان می‌رسیدند.

بختیاری تصریح کرد: اما در مورد انتقال و تغییرات جواب ما منفی بوده است اعلام هم کردیم این زمین برای صنعت داده شده است و این صنعت هر برای اراک و استان باید حفظ شود.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد: 6 ماه طول کشید ما پیگیر شدیم تا توانستند خواسته‌های خود را مطرح کنند که بعضی از خواسته‌های آنها کشوری بوده است به طور مثال مطرح کرده‌اند که وام خرید محصول برای کشاورزان 21 درصد صرف نمی‌کند که کشاورزان وام برای خرید کمباین بگیرند.

وی اضافه کرد: ما این بحث را به جایی رساندیم که این مصوب که وام برای خرید تجهیزات و وسایل کشاورزی 18 درصد است.

بختیاری اضافه کرد: پیگیری ما به آنجا رسید که واقعا تاثیرگذار بود و در جایی مطرح کردند که در جهاد کشاورزی استان‌ها باید مشتری بفرستند و خریدار داریم و تولید می‌کنیم.

فرماندار اراک عنوان کرد: بنابراین آن مقدار برایشان مشتری فرستادیم که باید برای تهیه محصولات شرکت نوبت‌دهی شود و حتی در بخشی در بحث ریزش محصول گندم موضوعاتی طرح بود که با انتقال مسئولان شرکت به دنبال راهی برای ایجاد تکنولوژی جدید برای تولیدات جدیدتر هستند.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی