Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،  پس از اینکه خبر تعطیلی موقت کارخانه هپکو از سوی تعدادی از کارگران این کارخانه تولیدی به خبرنگار برنا اطلاع داده شد، یک روز بعد، مدیرعامل جدید این کارخانه که با امیدواری از وضعیت آینده کارخانه صحبت میکرد، به خبر تعطیلی موقت هپکو واکنش نشان داد و به خبرنگار برنا گفت: «کارگران را به تعطیلات تابستانی فرستاده‌ایم تا بعد از استراحت کوتاهی بر سر کار باز گردند لازم است، بر این موضوع تاکید کنم که برای شروع به‌کار دوباره هپکو و همچنین جذب کارگران جدید برنامه‌هایی در دست اجرا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

غلامرضا صادقیان، مدیرعامل هپکو در خصوص تغییرات جدید این کارخانه در جهت افزایش تولید ملی، سامان‌دهی به مشکلات کارگران و همچنین جذب نیروهای بیشتر گفت: باتوجه به اینکه کارگران کارخانه به مرخصی تابستانی رفته‌اند ولی هیات مدیره در حال کار و برنامه‌ریزی است تا بتواند موانع موجود را برای افزایش تولیدات کارخانه از پیش پا بردارد. ما تعدادی نیرو داریم که بازنشسته شده‌اند و در حال برنامه‌ریزی برای جذب نیروهای جدید هم هستیم که تعداد این نیروها به بودجه‌ای که دولت قرار است به هپکو پرداخت کند و همچنین برنامه‌ریزی‌های ما بستگی خواهد داشت.

مدیرعامل هپکو ادامه داد: شرکتی که نزدیک به 5 سال است کار نکرده و همه حساب‌های بانکی و ارزی آن بسته است و کار نمی‌کند و هیچ کارخانه‌ای هم به هپکو سفارش نمی‌دهد برای آماده‌سازی این بستر نیاز به کمی زمان داریم. البته نادیده نگیریم که در این بین برای راه‌اندازی دوباره هپکو باید از دولت و استانداری استان مرکزی تشکر کنیم.

وی با اشاره به اهمیت کارخانه هپکو اضافه کرد: برخی سازمان‌ها باتوجه به اعتمادی که به تیم مدیریتی جدید هپکو دارند سفارشاتی را به ما داده‌اند. این نشان می‌دهد که هیات مدیره در حال فعالیت است. هپکو مادر صنعت خودروسازی ایران است و باید احیاء شود.

صادقیان در پایان گفت: ما تلاش می‌کنیم که کار ایجاد کنیم تا از طریق آن معوقات کارگران را پرداخت کنیم و سعی می‌کنیم از شهریورماه جنب و جوش کارگران را در هپکو مشاهده کنیم. با توجه به گفته رهبری و تاکید ایشان در مورد حمایت از تولید ملی و همچنین حمایت هیات دولت که بودجه 5 ساله‌ای را برای هپکو در نظر گرفته‌اند که با توجه به این موضوع تولید 3 هزار دستگاه خودروی راه‌سازی که به نوعی احیاء کامل هپکو است در دستور کار قرار خواهد گرفت.

خبرنگار: سیاوش پورعلی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هپکو حمایت از تولید داخلی حمایت دولت از هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه

جنبش حماس تلاش رژیم صهیونیستی و حامیان آن برای پایان دادن به کار آژانس آنروا در غزه را در چارچوب تکمیل توطئه آوارگی و گرسنگی علیه مردم فلسطین و یک نکبت جدید ضد آنها دانسته و اعلام کرد که دشمن تاکنون اردوگاه‌های ۷۰ درصد آوارگان را نابود کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بعد از افشای تلاش‌های رژیم اشغالگر و حامیان آن برای پایان دادن به فعالیت‌های آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در غزه، اداره امور آوارگان در جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم اشغالگر که به جنگ نسل‌کشی علیه مردم غزه ادامه می‌دهد، با حمایت طرف‌های خبیث بین‌المللی در تلاش برای جایگزینی آنروا با دیگر هیئت‌ها و عناوین بین‌المللی است. این تلاشی آرام و ساکت برای کنار گذاشتن آنروا و شاهدی آشکار بر روند نکبت جاری و ادامه دار علیه ملت فلسطین است.

در ادامه این بیانیه که امروز پنجشنبه صادر شد آمده است که یک سری توطئه‌های وسیع بین‌المللی برای حذف مسئله آوارگان فلسطینی در حال انجام است و از سوی دیگر هدف قرار دادن آنروا در چارچوب کمپین بزرگ دشمن برای گرسنگی دادن به مردم فلسطین به ویژه در شمال نوار غزه است. در حال حاضر اردوگاه‌های جبالیا و الشاطی بیش از همه قربانی این کمپین کثیف دشمن شده‌اند و در نتیجه این قحطی و گرسنگی به شدت آسیب می‌بینند و رژیم اشغالگر آنها را به طور کامل نابود کرده است.

بر اساس این بیانیه، مقامات رژیم اشغالگر نزدیک به 7 اردوگاه آوارگان فلسطینی که شامل 70 درصد ساکنان غزه هستند را ویران کرده‌اند و 90 درصد آنها از فقر شدید رنج می‌برند و 95 درصد این آوارگان هم در سایه جنگ و ویرانی طی این چند ماه حتی یک دلار هم درآمد نداشته‌اند. این اردوگاه‌ها شاهد بزرگترین جنگ نسل کشی علیه مردم فلسطین از سال 1948 هستند که در چارچوب ادامه سریال شوم نکبت علیه ملت فلسطین است.

کارزار دروغین صهیونیست ها علیه «آنروا» در فضای مجازیرژیم اسرائیل «آنروا» را مجبور به شهادت دروغ علیه حماس کرده استافشای شکنجه‌های غیرانسانی اسرائیل علیه کارمندان آنروا

این بیانیه حماس بعد از آن صادر شد که دیروز فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) گفت که یک تلاش بدخواهانه برای پایان دادن به عملیات این آژانس در غزه وجود دارد.

لازارینی با تاکید بر اینکه این تلاش‌ها پیامدهای جدی برای صلح و امنیت بین المللی خواهد داشت، گفت که اسرائیل به دنبال پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است و بارها درخواست برای ارسال کمک به شمال نوار غزه را رد کرده است.

چندی پیش، مارتین گریفیتس، هماهنگ‌کننده کمک‌های اضطراری سازمان ملل، گفت: آژانس آنروا (UNRWA) بخش مهمی از روند ارسال و توزیع کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه است و تلاش‌ها برای بیرون راندن آن از منطقه باید متوقف شود.

او اضافه کرد: "دسترسی، تجربه و اعتبار" آژانس آنروا منحصربه‌فرد است، چیزی که هیچ سازمان دیگری ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • (ویدیو) کارخانه‌ای که بعد از ۱۱ سال تعطیلی، احیا شد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم می‌ شود ؟
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • فیلم| احیای کارخانه کاشی ۷ آسمان سمنان بعد از ۱۱ سال تعطیلی
  • فیلم/ احیای کارخانه کاشی سمنان بعد از ۱۱ سال تعطیلی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • کارگران نساجی بروجرد و دغدغه شروع به کار در سال جدید