Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «برایان هوک» مسئول ویژه رسیدگی به امور ایران در وزارت امور خارجه آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز با اشاره به تشکیل «گروه اقدام ایران» گفت هدف کمپین فشار حداکثری اقتصادی علیه ایران این است که دسترسی این کشور به منابع مالی خود برای تامین هزینه های تروریسم و برنامه موشکی اش را قطع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا پنجشنبه شب برایان هوک را به عنوان مسئول کارگروه ویژه این وزارتخانه در خصوص ایران تعیین کرد. این کارگروه برای رسیدگی به مسایل ایران در وزارت امور خارجه آمریکا تشکیل شده است.

به گفته هوک «گروه اقدام ایران» کار هماهنگ کردن اقدامات در قبال ایران در کلیه وزارتخانه ها و نهادهای زیر مجموعه دولت آمریکا را به عهده خواهد داشت.

هوک در پاسخ به پرسشی در خصوص کارکرد این کارگروه مدعی شد: ایران، مسئله‌ای است که در عرصه های مختلف نقش دارد، از جمله در مسائلی مانند تروریسم، تأمین مالی تروریسم، اقدامات تهاجمی در دریا، گسترش تسلیحات موشکی، نقض حقوق بشر و می‌توان خیلی از موارد دیگر به این فهرست اضافه کرد.

وی اضافه کرد: هدف استراتژی جدید و جامع رئیس جمهوری آمریکا در قبال ایران این است که به تمامی تهدیدهای ایران برای صلح و ثبات و برای آمریکا و همپیمانانش در سراسر جهان پاسخ داه و در همین راستا وزیر امور خارجه پمپئو کار گروه جدید را ایجاد کرده تا اقداماتی که در سراسر قوه مجریه می بایست انجام شود را هماهنگ کند.

کد خبر 4377642 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ایران برایان هوک تحریم اقتصادی ایران مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا ایران عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه عراق سوریه ترکیه جنگ 2015 یمن دونالد ترامپ افغانستان تحریم اقتصادی ایران کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه روز کاری شلوغ خود در گامبیا پس از سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه بنگلادش ملاقات و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

کد خبر 6096688 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند