Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد و به نقل ازخبرگزاری فارس: هشتادمین جلسه شورا فردا بیست و هشتم مرداد ماه از ساعت 9 الی 11 برگزار می شود.به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، هشتادمین جلسه شورا فردا بیست و هشتم مرداد ماه در تالار اصلی شورا در حالی برگزار می شود که لایحه شهرداری تهران مربوط به معرفی 3 نفر افراد مطلع و صاحب نظر جهت عضویت در مجمع عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) به عنوان اولین دستور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی لایحه شهرداری تهران در خصوص پیشنهاد و معرفی اعضای اصلی و علی البدل هیات عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز دستور دیگر جلسه فردا خواهد بود.
ارایه گزارش از سوی سید حسن رسولی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه های اردیبهشت و خرداد سال 97 از دیگر موارد مطرح در جلسه هشتادم خواهد بود.
بررسی اصلاحیه تعیین بهای خدمات و چگونگی اعمال نظارت بر جمع آوری و دفع پسماندهای ویژه پزشکی، صنعتی و کشاورزی در شهر تهران نیز دیگر دستوری خواهد بود که در جلسه فردا مطرح خواهد شد.
بررسی نامه ریس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در خصوص جابجایی اعضای شعب کمیسیون تبصره ذیل بند 20 ماده 55 قانون شهرداری و انتخاب 2 نفر از صاحب نظران و اساتید دانشگاهی جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی ونظارت موضوع بند 13 ذیل ماده 3 اصلاحیه مصوبه "مقابله ،کنترل و کاهش آسیب ها و ناهنجاریها ی اجتماعی " از دیگر موارد طرح شده در جلسه فردا خواهد بود.
همچنین در هشتادمین جلسه موضوع  پلاک های ثبتی از جنبه  تشخیص باغ یا عدم باغ بودن آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
برچسب ها: شورا ، شورای شهر ، شورای شهر تهران ، اخبار شورای شهر ، محسن هاشمی ، هاشمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: شورا شورای شهر شورای شهر تهران اخبار شورای شهر محسن هاشمی هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟