Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - وحید ملکی پس از ارائه دادخواست برای انحلال فدراسیون فوتبال درباره دلایلی که این فدراسیون را غیرقانونی می‌داند توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی این روزها در ادامه چالش هایش با فدراسیون فوتبال، به چالش درباره قانونی بودن یا غیرقانونی بودن این فدراسیون رسیده است. وکیل علی کریمی هم در همین راستا درباره این موضوع گفت: «برای من جای سوال است مگر می‌شود اساسنامه به هیأت دولت فرستاده شود و جوابی نگیرد و بگویند اساسنامه تأیید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

وحید ملکی که چند روز پیش هم دادخواستی برای انحلال فدراسیون فوتبال به دادگاه ارائه داده بود و توضیح داده بود که این دادخواست کاملا شخصی است و ربطی به علی کریمی ندارد در ادامه گفت: «نمی‌شود که با سکوت یک ارگان به نشانه تأییدیه کار خود را جلو ببریم. این مسائل بسیار مهم است و حتی این نکته را باید بگویم که تأییدیه فیفا باشد یا نباشد مهم است، اما از آن مهمتر تأییدیه مراجع ذیصلاح است که باید مجوز فعالیت از سوی نهادها گرفته شود.»

41258

کلید واژه‌ها : مهدی تاج - فدراسیون فوتبال - علی کریمی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی تاج فدراسیون فوتبال علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند