Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@18:40:38 GMT

تلاش پلیس افتخاری برای پایداری امنیت اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۹۳۷۹

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ نیازی امروز در جلسه بهره مندی از ظرفیت سازمان ادارات برون سازمان برای جذب پلیس افتخاری امنیت یک تولید اجتماعی است که به میزان بلوغ و احساس مسئولیت و مشارکت جامعه قابل حصول است به خصوص بهره گیری از توان مردم و استفاده از ظرفیت های آنان در توسعه امنیت داخلی همواره مورد تاکید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای امنیت پایدار در همه موارد نیازمند مشارکت مردمی هستیم افزود:  یکی از رویکردهای مهم پلیس پیشگیری از تبدیل مسائل اجتماعی به امنیتی است و تلاش می کنیم مسائل امنیتی هم با نگاه و راهکار اجتماعی رسیدگی شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نحوه انجام جرم تغییر کرده، در گذشته برخوردها و جرائم فیزیکی بود و امروز به سمت فضای مجازی رفته است ادامه داد:  تلاش می کنیم قبل از وقوع هرگونه مشکل حادتر از این مسئله پیشگیری کنیم.

وی بیان کرد: پلیس توانسته بخشی از جرائم را کنترل کرده و در بسیاری موارد فرهنگسازی کند.

نیازی  گفت که پلیس به موقع، پیشگیری‌های لازم را انجام می‌دهد همانطور که معاونت اجتماعی و پلیس فتا را به موقع راه‌اندازی کرد تا آسیب‌ها مهار شود.

وی افزود: مازندران از مهر 1393 همزمان با گرامیداشت هفته ناجا به اخذ سهمیه به تعداد 1000 نفر از سوی ناجا کار جذب پلبس افتخاری را شروع کرده است و تاکنون موفق به جدب 1200 نفر در سطح یک و 450 نفر از سطح دو شده است.

نیازی بیان کرد : امنیت لازمه زندگی اجتماعی است، تلاش و مشارکت اعضای پلیس افتخاری به عنوان بسیج ناجا ضامن پایداری و ماندگاری امنیت اجتماعی است که در اکثریت ماموریت ها به بهترین وجه به وظایف خود عمل کرده وگره گشا بودند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسیج جرم فتا فرمانده انتظامی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،اظهارکرد: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شد که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری