Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین همایش بین المللی توسعه همکاری های علمی و منطقه ای علوم صنایع غذایی و کشاورزی دوم شهریور ماه سال جاری در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی،  هدف از برگزاری این همایش بین المللی ارتقاء همکاری های علمی و فناوری در حوزه علوم صنایع غذایی و کشاورزی با کشورهای همسایه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید: این همایش با مشارکت فعالان علمی کشور عراق و سوریه در 2 شهریورماه 1397 با مشارکت اساتید و پژوهشگران برجسته دانشگاه های کشور در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

محورهای علمی این همایش در بخش صنایع غذایی شامل شیمی مواد غذایی، میکروبیولوژی، کنترل کیفی، مهندسی صنایع غذایی، مهندسی فرآوری ، بسته بندی، زیست فناوری، غذاداروها و غذاهای فراسودمند، فناوری نانو در صنایع غذایی، ماشین آلات فراوری مواد غذایی، افزودنی های، آلاینده ها و سموم، واردات و صادرات محصولات غذایی و کشاورزی، کنترل کیفیت مواد خام، استانداردها و مقررات موادغذایی و کدکس غذا و سیستم های بازرسی بین المللی می باشد.

همچنین آبخیزداری و مدیریت منابع آب و خاک، آبیاری و زهکشی، بیوتکنولوژی کشاورزی، پدافند غیرعامل و امنیت زیستی، توسعه روستایی، تولیدات گیاهی و اگرواکولوژیک، جنگل و مرتع و بیابان، حشره شناسی کشاورزی، زراعت و اصلاح نباتات، شناسایی و مبارزه با علفهای هرز، علوم باغبانی و فضای سبز، علوم تکنولوژی نهال و بذر، علوم دام و دامپزشکی، علوم زیست شناسی، علوم شیلات و آبزیان، فناوری های نوین در کشاورزی و سایر موارد مرتبط محورهای علمی این همایش در بخش کشاورزی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد/حکم سرپرستی برای یونسیان

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی«داود یونسیان» را به عنوان سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل در این حکم انتصاب خطاب به داود یونسیان تاکید کرده است: انتظار می‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کار‌آفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

داوود یونسیان ( زاده تهران _ 1355) دارای دکترای مهندسی مکانیک، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت با مرتبه استادی است. وی دارای بیش از 200 مقاله علمی، پژوهشی بین‌المللی و چهار عنوان کتاب تالیفی است. همچنین پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت در سالهای متمادی، استاد نمونه کشوری در سال 1401، دانشجوی نمونه کشور در مقطع دکتری در سال 1384 و عنوان دانشمند برجسته جوان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در سال 1393 را کسب کرده است.

معاون پژوهش و فناوری و ریاست دانشکده‌های مهندسی راه آهن و فناوری‌های نوین از جمله سوابق اجرایی دکتر یونسیان است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات منصور انبیاء رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت ایران در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. 

به گزارش تسنیم، زلفی گل 20 مهرماه سال 1400 انبیا را به عنوان سرپرست این دانشگاه تعیین کرده بود. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • جهش تولید با حضور در بازارهای جهانی
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده
  • اصلاح ژنتیک گیاهان چه ارتباطی با شهرها دارد؟
  • رئیس دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد/حکم سرپرستی برای یونسیان