Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی استان انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 4 میلیارد و 150 میلیون ریال را در زنجان کشف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مبارزه جدی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار انواع لوازم خانگی و برقی در 2 انبار واقع در زنجان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان پلیس آگاهی ، ماموران اماکن ، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، طی یک عملیات از انبارهای مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن 407 دستگاه انواع لوازم خانگی فاقد مدارک و احتکار شده،کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله لوازم خانگی و برقی احتکار شده را 4 میلیارد و 150 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، حسین نجف زاده افزود: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

او افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!