Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@23:45:23 GMT

ایجاد کمیته مراسم بدرقه عزت‌الله انتظامی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۹۴۷۲

ایجاد کمیته مراسم بدرقه عزت‌الله انتظامی

رکنا: کمیته مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی (هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر) به میزبانی بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تالار وحدت تشکیل و پیرامون برگزاری مراسم، تصمیمات لازم اخذ شد.

به گزارش رکنا، کمیته مراسم تشییع پیکر این هنرمند Artist پیشکسوت سینما Cinema و تئاتر با حضور؛ علی‌اکبر صفی‌پور (مدیر عامل بنیاد رودکی)، ایرج راد (رئیس هیات مدیره خانه تئاتر)، شهرام کرمی (مدیر کل هنرهای نمایشی)، منوچهر شاهسواری (مدیر عامل خانه سینما)، محمدرضا عمرانی (رئیس حراست معاونت هنری و بنیاد رودکی)، شکرخدا گودرزی، عبدالله اسکندری و پرویز پرستویی به میزبانی بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تالار وحدت تشکیل و پیرامون برگزاری مراسم تصمیمات لازم اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی ۲۸ مرداد ساعت 9:30 از تالار وحدت آغاز می‌شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه هنرمند Artist سینما Cinema عزت الله انتظامی فرهنگی هنری هنرمند مراسم مراسم تشییع عکس حوادث ایران زندگی فیلم دختر مرد پسرجوان پلیس خیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم  و فناوری آنا، سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که قرار است به همراه عمران فروزش در تالار رودکی به اجرای برنامه بپردازیم.

این نوازنده در ادامه عنوان کرد: این کنسرت ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ در تالار رودکی برگزار می شود که به مدت زمان ۱۰ دقیقه تمامی بلیت های این کنسرت فروش رفت در نتیجه به دلیل استقبال مخاطبان تصمیم گرفتیم این کنسرت را تمدید کنیم.

وی افزود: این کنسرت برای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت تمدید شده است و ساعت ۲۱ در هر دو روز به دیدار مخاطبان می رویم.

این هنرمند در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت ها قطعاتی از همایون خرم و یوهان باخ برای مخاطبان اجرا می شود. بخشی از این کنسرت ها به اجرای قطعاتی از آثار خودم اختصاص دارد.

این نوازنده پیانو در پایان گفت: مدیر برنامه های این اجرا راز مازندرانی است و این کنسرت ها با همراهی بنیاد رودکی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد