Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:57:44 GMT

سیاست ذخیره‌سازی کالاها مدنظر قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۹۵۱۶

سیاست ذخیره‌سازی کالاها مدنظر قرار گیرد

استاندار لرستان گفت: دولت برای کنترل قیمت کالاهای اساسی برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید‌موسی خادمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به شرایط کنونی بازار اظهار کرد: برگزاری هفتگی این ستاد به‌دلیل شرایط خاص بازار است.

وی با بیان اینکه اقتصاد به هم پیوسته بوده و کالا‌ها بر یکدیگر تاثیرگذار هستند، افزود: گستردگی و تنوع قیمت در بازار زیاد است و ما باید نظارت بر قیمت‌گذاری کالاها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان برای توانایی بر نظارت و کنترل بازار بر لزوم محدود کردن تمرکز روی کنترل قیمت‌گذاری کالا‌های اساسی و مهم تاکید کرد و گفت: دولت نسبت به کنترل قیمت کالاهای اساسی برنامه‌ریزی کرده و تا فروردین ۹۸ نباید این نرخ‌ها افزایش یابند، چون ارز آنها را تامین می‌کند.

وی بیان کرد: بخشی از این کالاها قابل کنترل هستند که مشکلی نداریم اما بخش دیگر مانند گوشت مرغ که به دلایل مختلف امکان تغییر قیمت وجود دارد باید بر کنترل نرخ و عرضه آن به بازار بیشتر تلاش کنیم.

مقام ارشد استان تصریح کرد: تزریق مرغ منجمد به بازار و توزیع بین اقشار کم‌درآمد جامعه، همچنین عرضه به کارکنان دولت و کارگران در دستور کار قرار گیرد.

دکتر خادمی با تاکید بر اینکه برخی از کالا‌ها را باید از مبدا کنترل کرد، گفت: سیاست ذخیره‌سازی کالاهای اساسی را باید مد نظر قرار داد که در شرایط خاص توانایی تامین نیاز‌های مردم را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از کالاها اساسی نیست اما  باید آنها را نیز کنترل کرد تا قیمت‌ها غیرمعقول تغییر نکنند.

استاندار لرستان علاوه بر نظارت بر کالاهای اساسی و مهم ، نظارت روی کالاهای عادی را نیز مهم دانست و افزود: نظارت و بازرسی بر فروش و قیمت کالاها در بازار باید وجود داشته باشد که شاهد تغییر فاحش قیمت‌ها نباشیم.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ارز تنظیم بازار درآمد کالاهای اساسی مد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G با تراشه Dimensity 6100 Plus به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ردمی 13C 5G در ماه دسامبر ۲۰۲۳ میلادی در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای وارد بازار هند شده است، اخیراً رندرهایی از این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه آبی آن نیز به زودی عرضه می‌شود؛ این محصول در سه مدل وارد بازار خواهد شد، مدل اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۲۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، مدل دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۴۵ دلار عرضه می‌شود و مدل دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۶۸ دلار وارد بازار می‌شود.

گوشی ردمی 13C 5G دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است، یک حسگر اثرانگشت نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است؛ این محصول با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‏شود و به تراشه Dimensity 6100 Plus مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی microSD همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی ردمی 13C 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.2، GPS، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

کد خبر 747380

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود