Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@00:08:01 GMT

لحظه شماری استقلالی‌ها برای بازگشت روزبه چشمی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۹۶۳۷

به گزارش وانانیوز، 

«تزلزل» تبدیل به فاکتوری موجود در خط دفاعی تیم استقلال در فصل جدید شده است. شفر در ۴ دیدار گذشته آبی پوشان با حفظ پژمان منتظری در قلب دفاعی، ترکیبات متفاوتی را در این منطقه با استفاده از محمد دانشگر و آرمین سهرابیان امتحان کرد. اما آنچه که در این منطقه  معمولا به چشم آمد، تزلزل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان شفر در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر میهمان پارس جنوبی جم بودند و در شبی که مستحق شکست نبودند روی یک اشتباه فردی در قلب خط دفاعی سه امتیاز بازی را به حریف خود واگذار کردند تا در این روزها غیبت روزبه چشمی بیشتر به چشم آید.

سرمربی آلمانی آبی پوشان از عملکرد برخی از مدافعانی که در مرکز خط دفاعی بازی کردند رضایت چندانی ندارد و برای بازگشت روزبه چشمی به قلب خط دفاعی این تیم لحظه شماری می‌کند تا بلکه با شکل گیری مرکز خط دفاعی از زوج روزبه چشمی و پژمان منتظری، ثبات جای تزلزل را در این منطقه گرفته و آبی پوشان بهتر از قبل بتوانند نتیجه بگیرند.

تیم فوتبال استقلال در ادامه مسابقات لیگ برتر در هفته چهارم میهمان تیم فوتبال پارس جنوبی جم بودند که این بازی با گل به خودی آرمین سهرابیان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پارس جم خاتمه یافت. 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پارس جنوبی جم روزبه چشمی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر

اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در استان بوشهر همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی در کنار آب‌های خلیج‌ فارس به نمایش درآمد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070875 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • روزبه چشمی: مدیریت باید کمک کند؛ هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است! / فیلم
  • چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم
  • چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم
  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر
  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • آریزو 6 جی تی، لحظه شماری برای تسخیر جاده‌ها
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا