Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان > اروپا - همشهری آنلاین:
رئیس جمهوری روسیه که در کنار سیاستمداران جهان در مراسم ازدواج وزیر خارجه اتریش شرکت می‌کند هدیه ویژه‌ای را برای خانم وزیر در نظر گرفته است.

 مهر به نقل از تلویزیون آلمان نوشت: «کارین کنایسل» وزیر خارجه اتریش امروز در مراسم ازدواج خود میزبان شماری از سیاستمداران کشورهای مختلف دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاماتی از اتحادیه اروپا و کمیسیون اروپا و برخی از دیپلمات های کشورهای مختلف جهان در این مراسم حضور خواهند داشت.

مقامات امنیتی اتریش در گزارشی اعلام کردند که تمام تدابیر امنیتی را برای ورود، اسکان و حضور مهمانان خارجی اتخاذ کرده اند.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه یکی از مهم ترین مهمانان این مراسم است. بر اساس گزارش های اعلام شده از کرملین وی در نظر دارد در حاشیه این سفر از فرصت استفاده کرده و مذاکرات کاری را نیز در برنامه های کاری خود قرار دهد.

این در حالی است که شماری از مقامات اتریش کنایسل را در خصوص دعوت رئیس جمهوری پوتین در این مراسم به علت لاینحل ماندن بحران اوکراین مورد انتقاد قرار داده اند.

یکی از نزدیکان پوتین اعلام کرد که وی به عنوان هدیه ازدواج به کنایسل ۵۳ ساله، ترانه های اجرا شده گروه موسیقی فولکلوریک قزاق را در نظر گرفته است. به همین منظور تعدادی از اعضای این گروه را در این سفر با خود همراه کرده است.

در همین زمینه: افزایش سن بازنشستگی در روسیه محبوبیت پوتین را کاهش داد پوتین؛ ترامپ را به مسکو دعوت می‌کند شرط پوتین برای رستوران رفتن با اردوغان و واکنش رئیس جمهور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، معاون وزیر خارجه روسیه از راه اندازی پلتفرمی مالی ویژه کشورهای عضو گروه بریکس خبر داد.

«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که گروه «بریکس» قصد دارد پلتفرمی متشکل از نظام مالی کشورهای عضو، راه اندازی کند.

معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: بریکس پیش از این یک زنجیره تبادل اطلاعات بین بانک های مرکزی خود ایجاد کرده است.

ریابکوف تاکید کرد: با توجه به دیجیتالی شدن بسیاری از فرآیندهای بانکی، موضوع امنیت انتقال و ذخیره سازی داده ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وزیر دارایی روسیه هم پیش از این گفته بود: ایجاد پلتفرم پرداخت دیجیتال بریکس به زودی در این گروه مورد بحث قرار خواهد گرفت. علاوه بر این شرکای بریکس ابتکاراتی را برای بهبود سیستم پولی بین‌المللی آماده خواهند کرد.

روسیه گروه بریکس را در سال ۲۰۰۹ تأسیس کرد و در حال حاضر ۴۲ درصد از جمعیت جهان، ۳۰ درصد از جغرافیای جهانی و ۲۴ درصد از تولید اقتصادی جهانی را تشکیل می دهد.

کد خبر 6084637

دیگر خبرها

  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • وزیر خارجه فنلاند: ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند