Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@02:16:37 GMT

افتتاح مدرسه ۱۶ کلاسه شهید خسرویی در بیجار

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۹۸۵۶

افتتاح مدرسه ۱۶ کلاسه شهید خسرویی در بیجار

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عملیات اجرایی این واحد آموزشی سال ۸۶ آغاز شد و سرانجام پس از ۱۱ سال که اتمام آن بخاطر مشکلات مالی و اعتباری به تاخیر افتاده بود، با صرف ۱۰ میلیارد ریال در راستای گرامیداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان به بهره برداری رسید.

مدرسه شهید رحمت الله خسرویی در روستای چشمه منتش با ۶ کلاس درس مقطع ابتدایی و ۱۰ کلاس درس برای مقطع متوسطه اول و پوشش تحصیلی ۱۶۰ دانش آموز منطقه توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان تکمیل و به آموزش و پرورش بیجار تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این واحد آموزشی گفت: باید از امکانات و زیر ساخت‌های وجود جهت رفاه حال مردم استفاده کرد و نباید اجازه داد بیت المال بدون استفاده مفید، مستهلک شود.

حمدالله کریمی با اشاره به توقف هشت ساله تکمیل پروژه مدرسه شهید خسرویی اظهار داشت: این مدرسه بیش از ۲۰ تا ۳۰ میلیارد ریال ارزش ریالی دارد که در صورت عدم افتتاح و تکمیل، دانش آموزان منطقه چشمه منتش باید برای ادامه تحصیل به شهر بیجار مهاجرت می‌کردند.

وی یادآور شد: در وضعیت اقتصادی کشور و نابسامانی‌های موجود، نباید اجازه داد بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره و زیر ساخت‌های موجود جهت رفاه حال مردم بدون استفاده، رها شوند.

کریمی تاکید کرد: در شرایط فعلی کشور و مشکلات پیش رو، تکمیل و بهره برداری از چنین پروژه‌هایی باید توسط رسانه‌های مکتوب و شنیداری به اطلاع عموم مردم برسد.

وی از احیای دوباره تعدادی از پروژه‌های نیمه فعال در شهرستان نیز خبر داد و افزود: افتتاح مدرسه شهید خسرویی، شروع به کار کارخانه آرد پس از هشت سال توقف کامل، راه اندازی مجموعه تفریحی، ورزشی وانیک از ساختمان بدون استفاده سینمای شهر بیجار بعد از گذشت ۱۵ سال، تعمیر اساسی استخر ۱۷ شهریور بعد از ۶ سال تخریب با ۱۱ میلیارد ریال از جمله اقدامات عمرانی دولت تدبیر و امید در این شهرستان برای سال ۹۷ است.

نمایند مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات موجود در جامعه با حمایت و همراهی مردم و مسئولان قابل حل خواهند بود و برای رفع بهتر و دقیق‌تر آن نیازمند گذشت زمان هستیم.

وی از کلنگ زنی سالن چند منظوره روستای خاندان قلی هم خبر داد و اضافه کرد: روز پنجشنبه ۲۵ مرداد پروژه سالن چند منظوره روستای خاندان قلی کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری در سه شنبه‌های افتتاح در دبستان دو کلاسه مشارکتی روستای شاهین قلعه در بخش مرکزی مشهد اظهار کرد: به دانش آموزان و آینده سازان جامعه تبریک می‌گویم که امروز در روستای شاهین قلعه در مدرسه‌ای که به همت بزرگ مردانی در فضای خوب و مناسب ساخته شده برای تحصیل آمده‌اند چون تلاش‌های ارزشمند برای ساخت این آموزشگاه انجام شده است و در ساخت مدارس به خصوص در مناطق کم برخوردار، خیرین به شکل گسترده پای کار آمده‌اند.

فرماندار مشهد افزود: ممکن است در برخی موارد میزان کمک خیرین برای ساخت یک مدرسه کم باشد اما این مساله دارای اهمیت نیست چرا که مهم خیر و برکت کمک‌های خیرین و حمایت‌های مردمی روستا از مدرسه است.

وی خاطرنشان کرد: احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است چرا که سرعت اجرای طرح در این گونه موارد بیشتر است و از طرفی مردم به واسطه اینکه مدرسه وقف و خیرساز است در مراقبت، حمایت و نگه داری از آن توجه بیشتری دارند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان اظهار کرد: مدرسه سازی در تبادکان، پرجمعیت ترین منطقه آموزشی منطقه آموزش و پرورش کشور و ۱۶۰ هزار دانش آموز تا برطرف شدن مشکل کمبود فضاهای آموزشی همچنان ادامه دارد.

محمدحسین عبدالهی افزود: از اواسط سال ۱۴۰۱ تاکنون ۲۱۸ کلاس درس با مجموع ۲۵۷ میلیارد تومان در تبادکان افتتاح و به بهره برداری رسیده است و این مهم جز با فضل الهی و همت خیرین و همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی میسر نمی‌شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان ضمن تجلیل از کمک خیرین نیکوکار مدرسه ساز خاطرنشان کرد: یک استخر، سالن ورزشی و چند زمین چمن در آستانه افتتاح قرار دارند که به زودی این طرح‌های ورزشی نیز در تبادکان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اظهار کرد: اهمیت حضور و مشارکت خیرین آن قدر زیاد است که بیشتر مدرسه سازی‌هایی که در تبادکان انجام می‌شود با همت و تلاش خیرین صورت می‌گیرد و خیرین با مدرسه‌ای که می‌سازند در واقع برای خود و خانواده خود روضه رضوان می‌سازند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم